Gå til innhold

Jeg bare lurer :

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen min venter sitt 3 barn med sin 3 kjæreste, så han har 3 barn med 3 forskjellige damer,det jeg lurer på er det like ille som at en dama for eksempel jeg skulle hatt 3 barn med 3 forskjellige, bare lurer altså, for ser at det er noen som reagerer på for eksempel Anna og Rannveig pga de har 2 barn med 2 forskjellige menn

Anonymous poster hash: 5ef7f...81c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like ille. Menn kan også være horer.

Anonymous poster hash: e3146...8ae

Skrevet

Like ille, men menn ser ikke ut til å bry seg like mye om hva andre mener. Kjenner en som har 5 barn med 5 forskjellige damer, og han er mest opptatt av hvor urettferdig det er at han må betale så mye barnebidrag.

Anonymous poster hash: 2b764...baa
Skrevet

Ja, det er like ille. Noen har sikkert en god historie bak at det ble slik, men i utgangspunktet regner jeg med at en mann som har barn med 3 damer er svært uansvarlig og generelt ikke til å stole på.

Anonymous poster hash: 7dc66...5bd
Skrevet

Jeg synes det er like ille, er jo samme sak enn når en dame har 3 barn med 3 forskjellige,men dessverre blir de helter hos kamerater virker det som

Skrevet

Ja, om mannen er like ung som Anna og Rannveig så er det ille

Anonymous poster hash: 088ca...b8c

Skrevet

Jeg synes det er like ille, er jo samme sak enn når en dame har 3 barn med 3 forskjellige,men dessverre blir de helter hos kamerater virker det som

Jeg har aldri oppfattet at menn med mange barn fra forskjellige forhold blir sett på som helter av kameratene.

Vi kjenner en med 4 barn med 3 forskjellige mødre og han blir sett på som litt stakkarslig og umoden (han er 40 og yngste barnet 2) og han er ungkar igjen.

Ingen av kameratene hans synes det er bra eller kult på noen måte

Anonymous poster hash: af041...1dd

Skrevet

Jeg synes det er respektløst å mene at det uten videre er "ille" å ha barn med flere personer. Det kan være mange gode grunner til at det blir sånn. Kjenner en veldig ordentlig og godt utdannet dame som har barn med tre menn. Det første var et "uhell" da hun var 20. Hun var i et fast forhold og ville ikke ta abort. Forholdet skar seg etter noen år (temmelig vanlig at forhold man har hatt siden tenårene ikke varer). Hun giftet seg noen år senere og fikk barn med mannen sin. Da var hun rundt 30. Så døde han av sykdom. Hun giftet seg igjen etter flere år, og fikk sitt tredje barn med mann nummer to da hun var 37. Hun har vært en super mor hele veien, og har tatt en solid universitetsutdannelse. Absolutt ingen "hore". 

At denne Anna har fått barn med to forskjellige menn 19 år gammel blir litt annerledes. Samtidig er det viktig å huske på at de aller, aller fleste gjør det som kan føre til barn med flere menn i løpet av livet. Om det blir barn eller ikke er ikke alltid noe man kontrollerer fullt ut (men enig i at det er usannsynlig at samme person er "uheldig" gang på gang). Snodig holdning at man er mer "horete" fordi man velger å beholde heller enn å ta abort.

Anonymous poster hash: 46c09...289
Gjest Antarctica
Skrevet

Når menn gjør det syns jeg nesten det er verre! For de mødrene tar i alle fall ansvar for det de har skapt. Mange menn flagrer bare videre, ungene rekker ikke å bli kjent med dem som noe annet enn en stor pakke på julaften.

Skrevet

Like ille, men menn ser ikke ut til å bry seg like mye om hva andre mener. Kjenner en som har 5 barn med 5 forskjellige damer, og han er mest opptatt av hvor urettferdig det er at han må betale så mye barnebidrag.

Er det Espen?

Anonymous poster hash: 39e91...017

Skrevet

Er det Espen?

Nei det er nok flere av den typen. ;)

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt damer som får barn med en som har flere barn med flere forskjellige damer fra tidligere.

Anonymous poster hash: 5611c...2aa

Skrevet

han her er 28 år, og nei han heter ikke espen

Skrevet

Jeg har aldri oppfattet at menn med mange barn fra forskjellige forhold blir sett på som helter av kameratene.

Vi kjenner en med 4 barn med 3 forskjellige mødre og han blir sett på som litt stakkarslig og umoden (han er 40 og yngste barnet 2) og han er ungkar igjen.

Ingen av kameratene hans synes det er bra eller kult på noen måte

Anonymous poster hash: af041...1dd

Oki,men kjenner flere som er slik, og virker i alle fall som der har de heltestatus hos kompiser,men mulig jeg ser feil :)

Skrevet

Jeg kjenner faktisk ingen "sånne". Men jeg vil tro at det er logistikken som gjør det hakket verre at en mor har barn med mange forskjellige. Da merker barna det veldig i og med at de bor sammen og har samvær hist og pist. Med far så møtes kanskje barna på samvær, men de er ikke søsken i hverdagen. Kanskje det har noe å si.

Skrevet

Er det Espen?

Er det Ole?
Skrevet

Er det Espen?

Er det Ole?

Neida, er nok ikke mannen din.

Anonymous poster hash: 30886...e12

Skrevet

heter Lars om det er så nøye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...