Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 For 3-2 uker sia hadde jeg mensen. Etter jeg var ferdig med den så hadde jeg sex med kjæresten min, der han kom inni meg 2 ganger. Dagen etter på tok jeg en angrepille. Etter jeg tok angrepillen hadde vi sex igjen med kondom...uheldigvis sprakk kondomen. Nå 1 uke og 1 dag etterpå har jeg hatt en veldig rar mens jeg aldri har hatt før..den er brun aktig, og ikke rød. Den har vart i maks 3 dager, og min vanlige mens pleier å vare i 4-5 dager og er rød og masse blod! I tillegg drømte jeg om at jeg var gravid, og jeg følte det au inni magen..(Veldig rart forklart..) har aldri drømt dette før...tror dere dere det kan være tegn på graviditet eller bare bivirkning av angrepillen? tenkte å ta en test for sikkerhetskyld.. Anonymous poster hash: 07a88...647
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Mest sannsynlig bivirkning fra angrepillen. Det at du drømmer at du er gravid, er mest sannsynlig siden du tenker så mye på det. Det eneste du kan gjøre er å ta en test om ett par uker. Anonymous poster hash: 5a607...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå