Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 hvis jeg ikke får sex av mannen? Sånn som damene straffer menn ved å nekte dem sex når mannfolka systematisk ikke oppfyller sine plikter vedrørende husarbeid i heimen. Kan man snu på det? Her har man gått i evigheter uten sex, kan jeg da sette meg på rompa og streike? (Mannen vasker eller rydder for øvrig ingenting, jeg gjør alt per d. d.). Anonymous poster hash: ce514...4cb
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Hehe, jeg husker min mor streiket en gang da jeg var lita. Vet ikke den dag i dag hva konflikten mellom de voksne besto i, men jeg husker hvor ukoselig det var hjemme med den store oppvasken på kjøkkenet som bare vokste og vokste og vokste. Vi ungene skjønte vel ikke at vi kunne ta den oppvasken. Etter en uke i skitt og lort, kom jeg hjem fra skolen en dag, og der sto min far og vasket jaggu meg opp, og shina kjøkkenet. Det var en stor lettelse for meg. I dag ler jeg av det, men da syntes jeg alt var trist. Dette var tidlig på 80-tallet, og vi hadde ikke oppvaskmaskin da. (Noe min gamle mor den dag i dag nekter å ta inn i huset sitt.) Anonymous poster hash: ecf08...e27
Gjest Antarctica Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Du får ikke sex, og du gjør alt husarbeidet? Hva bidrar denne drømmeprinsen med da?
Syngensang Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Ja, det syns eg godt du kan gjere! Så kan han iallefall gjere litt husarbeid om han ikkje fungerer i senga. Husarbeid burde han faktisk gjere uansett om han ikkje vil ha sex med deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå