Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 I dag har jeg begynt å blø. Mistet mensen med en gang hormonspiral ble satt inn og nå plutselig kommer den tilbake i full blomst. Blør rikelig som en vanlig menstruasjon. Andre som har opplevd å plutselig få tilbake mensen mens de enda har hormonspiral. Jeg har jo vent meg til et liv uten. Hege. Dette var uvant og ekkelt 😂 Anonymous poster hash: 09b2b...aa5
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Hehe skulle det stå. Autocorrect på tlf 😊 Anonymous poster hash: 09b2b...aa5
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Sikker på at spiralen fremdeles sitter der da, man kan miste den uten å merke det..... Ellers er det vel ikke så uvanlig å ha en blødning av og til selv på hormonspiral, kanskje du får en annenhvert år Anonymous poster hash: a8f4e...31e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Det hadde jeg ikke tenkt på. Skal få sjekket on spiralen enda er på plass. Huff ja. Men du hvor deilig det har vært å ikke hatt blødninger på to år. Hadde helt glemt hvor ekkelt og vondt det var. 😄 Anonymous poster hash: 09b2b...aa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå