Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Hvor mange bomullsbodyer/bukser og ullbodyer/bukser er lurt å ha? Jeg har foreløbig bestemt meg for å ha i både 50 og 56. Storesøsteren brukte 50 en stund, var 51 cm ved fødsel. Anonymous poster hash: 86dbf...6e5
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Denne kan jeg svare på for fikk baby i begynnelsen av desember Det er ikke så farlig med ull fordi man ofte i den første perioden er mye inne og har der varmt inne (det hadde i allefall vi). Men vi hadde ingen kortermede bodyer, det var ingen vits.. Jeg hadde knapt kjøpt noe i 50, men så fikk jeg en baby som veide 2,7 kg og var 49 cm lang, så da ble pappaen sendt ut for å kjøpe bodyer. Vi brukte mest bomull i de minste størrelsene, men en del ull i størrelse 56 og 62 da hun var større og vi var mer ute. Anbefaler også strømpebukser, mye mer praktisk enn bukser/kjoler. Og en varm vognpose, vi hadde risa rosa sin, kjempefin for vinterbaby Anonymous poster hash: 5d958...5d3
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Glemte å si antall... Tenker 7-10 bodyer i 56, og kjøp i 50 om dere trenger det. Lurt å se an. Anonymous poster hash: 5d958...5d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå