Gå til innhold

Sender du fremmede stygge blikk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun basert på utseendet deres? Tykke, rare, "stygge" folk, ser du stygt på dem? Husk at ditt blikk kan være avgjørende for hvordan dagen til en person blir, viktig å være bevisst på kroppsspråket sitt. Jeg har sett mange sende tykke mennesker stygge blikk, eller at de har pekt. Da blir jeg så sint! Det er så stygt gjort at jeg ikke har ord.

 

Anonymous poster hash: d72e3...ca4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke! det er jo fryktelig slemt!

 



Anonymous poster hash: 46b16...eec
Skrevet

Nei, men jeg har et surt tryne har jeg hørt. Mange har blitt overasket over at jeg faktisk er hyggelig når de blir kjent med meg.

 

Anonymous poster hash: 47b40...070

Skrevet

Nei, men jeg får mange stygge blikk av fremmede.

 

Anonymous poster hash: 6d2df...108

Skrevet

Aldri, jeg sender bare stygge blikk pga oppførsel.

 

Siste jeg kan huske var forrige dagen da en mann holdt på å kjøre på meg i rundkjøringen, han bare kjørte rett inn i rundkjøringen uten å se seg til venstre i det hele tatt, og der kom jeg....

 

Sender også stygge blikk om noen kaster søppel på bakken e.l.



Anonymous poster hash: ab2dd...442
Skrevet

Sender nok stygge blikk basert på oppførsel, men ikke utseende.

Skrevet

Hæ??

 

Kan sende stygge blikk dersom jeg ser de kaster søppel el.l.

 

Får jeg blikkontakt på gata (sørgelig trist at nesten ingen har blikkontakt!!), så smiler jeg litt. Det har en forbausende god effekt!

 

Utfordrer dere til å smile til ukjente!! :P

 

Anonymous poster hash: 61088...825

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvordan folk ser ut, og nei, jeg pleier ikke å stirre stygt på folk pga utseendet. Men, jeg må innrømme at jeg kan kaste et ekstra blikk om jeg ser noe "uventet", som en milehøy hanekam eller piercinger på "uvanlige" steder. Stirrer ikke i avsky, men av fascinasjon ;)

 

MEN:

Ungene og jeg var i butikken og handlet lørdagsgodt. Plutselig hørte jeg en mann som gikk og småhakket/kritiserte noen høyt. Vi snur oss og ser at det er en tenåringsjente som får kjefta.

Jenta så så trist ut, og litt skvetten, og jeg fikk en vond følelse inni meg. Var ikke snakk om kjeft for noe hun hadde gjort, han gikk bare og hakket på henne, alt hun sa og gjorde var feil, han hånet henne, igjennom hele butikken osv..

Jeg fikk så vondt av henne!

 

Må innrømme at det smalt et par gloser fra meg til slutt, og hvis blikk kunne drepe ville mannen vært dau opptil flere ganger!

 

Anonymous poster hash: d966d...b52

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg må innrømme at jeg gjør det når jeg ser gravide damer som røyker. 



Anonymous poster hash: 0029f...e23
Skrevet

Ikke pga utseende, men jeg har nok skult stygt på folk i pels eller med Canada Goose-jakker. Klarer ikke å la være å forunderes over at SÅ mange, særlig unge mennesker er så ignorante til tortur av dyr. (Pelsfarmer er jo en egen kategori, men CG og coyoter i revefeller i lange tider og levendeplukka gjess og i det hele tatt...)

 

Sorry, avsporing. 

Men nei, basert på generelt utseende har jeg aldri sett stygt på noen.



Anonymous poster hash: b14dc...1fa
Skrevet

Utrolig flott å lese om alle dere som ikke sender blikk :) !! Ja, dyremishandling eller å plage dattera si er jo noe annet...

 

Anonymous poster hash: d72e3...ca4

Skrevet

Nei kunne ikke falle meg inn! Går ofte og smiler litt for meg selv, det ser sikkert litt morsomt ut Menmen 😃

 

Anonymous poster hash: d9ba1...e05

Skrevet

Nei. Men folk syns jeg er hard i ansiktet. Men det er pga. jeg er døv, så jeg er veldig konsentrert.

 

Stygt blikk gir jeg til de idiotene som ikke holder vikeplikten og nesten smeller i min bil.

Skrevet

Jeg er mye ute i lysløyper og på turstier med hunden min. Og jeg sender folk sinte blikk hvis jeg ser de gå med hunder som gjør fra seg uten at eieren tar opp etter dem. Det irriterer meg, virkelig. Men basert på utseendet? Nei, aldri kunne det falt meg inn.

 



Anonymous poster hash: c7efb...421
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Tror ikke det er så vanlig å sende stygge blikk til folk hvis de bare er tykke? Tenker det heller kan være hvis de oppfører seg som noen troll



Anonymous poster hash: b1db8...69d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...