Gå til innhold

Hvordan behandler man fødselsdepresjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Piller? Terapi? Eller selvhjelp?

Hvor lenge kan man slite med det?

Kan det "gå over av seg selv"?

 

 

Anonymous poster hash: ad089...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan så absolutt gå over av seg selv, men vil antakeligvis føles mindre strevsomt om du har noen som kan veilede deg.

 

Anonymous poster hash: 4e0c3...1cd

Skrevet

Med meg gikk det over av seg selv etter 3 månender.

Jeg fikk ikke tilbud om piller kun psykologtimer.

Skrevet

Jeg har vært gjennom en traumatisk fødsel og op og sykehus.

Jeg skjønte tidlig jeg var deprimert men tenkte bare vår og sommer kom ville det bli bedre.

Nå fem måneder senere er det bare verre. Er så ille at alt går i ett nå. Aner sjelden hvilken ukedag det er og det er kun dagslyset som forteller når på døgnet det er. Kjenner ingen glede over å være mamma. Elsker sønnen min men jeg har ingen glede i å være med han. Kan fortelle om mye, men dropper det.

Har forstått jeg trenger litt hjelp men er redd det skal bli piller slik at jeg ikke kan amme.

Og får jeg ikke hjelp er jeg redd det skal gå galt for meg.

 

Anonymous poster hash: ad089...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...