Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Piller? Terapi? Eller selvhjelp? Hvor lenge kan man slite med det? Kan det "gå over av seg selv"? Anonymous poster hash: ad089...d61
Gjest Me2u Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Det er forskjellige grader av det og du burde straks snakke med fastlege og jordmor da det er vanskelig for pasienten selv å diagnosere alvorlighetsgraden. http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/barsel/foedselsdepresjon.php
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Det kan så absolutt gå over av seg selv, men vil antakeligvis føles mindre strevsomt om du har noen som kan veilede deg. Anonymous poster hash: 4e0c3...1cd
me_87 Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Med meg gikk det over av seg selv etter 3 månender. Jeg fikk ikke tilbud om piller kun psykologtimer.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Det er forskjellige grader av det og du burde straks snakke med fastlege og jordmor da det er vanskelig for pasienten selv å diagnosere alvorlighetsgraden. http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/barsel/foedselsdepresjon.php Oi! Ser jeg hadde 'alvorlig fødselsdepresjon' ... Det er vanskelig å se det selv når man er midt i det Anonymous poster hash: 048ce...69d
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Jeg har vært gjennom en traumatisk fødsel og op og sykehus. Jeg skjønte tidlig jeg var deprimert men tenkte bare vår og sommer kom ville det bli bedre. Nå fem måneder senere er det bare verre. Er så ille at alt går i ett nå. Aner sjelden hvilken ukedag det er og det er kun dagslyset som forteller når på døgnet det er. Kjenner ingen glede over å være mamma. Elsker sønnen min men jeg har ingen glede i å være med han. Kan fortelle om mye, men dropper det. Har forstått jeg trenger litt hjelp men er redd det skal bli piller slik at jeg ikke kan amme. Og får jeg ikke hjelp er jeg redd det skal gå galt for meg. Anonymous poster hash: ad089...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå