Gå til innhold

Vil jeg få dekket operasjon? Bilde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har enormt mageheng, sett fra siden.

Anonymous poster hash: 20504...55b

post-42-157465_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk hvor mange cm heng du må ha for å få op.

Min venninne hadde det legen kalte et forkle og hun fikk.

Din mage er ikke i nærheten av hennes.

Anonymous poster hash: c4fec...9a8

Skrevet

Det der er ikke heng, men høy fettprosent. Kalori inn/ut kombinert med kardio og styrke et prisen du må betale.

Skrevet

Din mage er ikke i nærheten av hennes. Anonymous poster hash: c4fec...9a8

Trodde heng/forkle var det samme

Anonymous poster hash: 3d2f2...cee

Skrevet

Hi, ta bilde fra siden (og ta vekk trusa).

Skrevet

post-42-67462_thumb.jpg

Skrevet

Når du tok bildet fra siden vises det mye bedre ja. Ja det der bør du få dekket av det offentlige. Det er heng, i høy grad.

Anonymous poster hash: 707fe...68f
Skrevet

Ta av trusa og rett deg opp. Henger det da fremdeles like mye som på siste bildet her så vil jeg tro du kan få dekket operasjon ja.

Skyldes henger at du står litt bøyd samtidig som magen bretter seg over trusa linning..vel...det klarer jeg også, og jeg har bare litt ekstra mage hud uten særlig fett i ;-)

Legen kan svare! ;-)

Anonymous poster hash: aab78...e8f

Skrevet

Det var forskjell. Forfra ser du ikke noe heng. Ta en tur til legen og bli vurdert ja :)

Skrevet

Du har ikke heng men du er feit. Slank deg

Skrevet

Går du ned i vekt vil du nok få mer heng. Ville gått ned noen kg Før jeg gikk til lege med det. Tviler på du får dekt det der ettersom at du har overflødig fett. Tror du må ha normal bmi også (noe du absolutt kan ha uten at jeg vet det).

Anonymous poster hash: 9b96e...969

Skrevet

Nå begynner dette bare å bli underholdende og krampe ;D

Anonymous poster hash: 38dd1...ac1

Skrevet

Du har heng, men du er også ganske overvektig. Gå ned i vekt, så vil det bli nesten borte. Er det fortsatt der kan du vurdere operasjon, som det alltid er en viss risiko med.

Anonymous poster hash: 2324f...83f

Skrevet

Din mage er ikke i nærheten av hennes. Anonymous poster hash: c4fec...9a8

Trodde heng/forkle var det samme

Aner ikke. Fikk inntrykk av at heng over ett gitt antall cm blir betegnet som forkle.

Lurer på om det var når huden dekket kjønnsorganer.

Skal ikke være skråsikker på dette. Mulig jeg misforsto min venninne.

Anonymous poster hash: c4fec...9a8

Skrevet

Nå begynner dette bare å bli underholdende og krampe ;D

Anonymous poster hash: 38dd1...ac1

Enten den aktuelle brukeren er helt blind, eller en bitch. Til og med en 3 år gammelt barn kan se at magen HENGER, ergo er det heng. At det ikke er sikkert det er nok kan så være men det er absolutt heng. Og det å kalle folk feit er rett og slett stygt.

Skrevet

Ja, det er et heng, men du er også overvektig ser det ut som? Min mage ser ut som din (men vil tippe jeg er feitere enn deg) og jeg skal gå ned 20 kilo til og så søke.

Anonymous poster hash: 74c6e...d12
Skrevet

Jeg hadde omtrentvsom deg, og fikk det dekket.

Om du i tillegg er plaget med sopp ig kløe, er det ikke tvil.

Mitt råd er å søke opp en privat klinikk som har avtale med det offentlige.

Dra til legen, og be om henvisning til den aktuelle klinikken og legen.

Ring da direkte til klinikken og få time til vurdering.

Du får da svar på om det dekkes, og hvor mye du må gå ned på forhånd før operasjon.

Lykke til.c

Anonymous poster hash: f8642...7d1

Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Er veldig klar over at jeg er overvektig, derfor jeg syter med å gå til legen med dette. Er redd for å bare få beskjed om å ta meg sammen.

Jeg fødte for to mnd siden, og er på streng diett, men magen er og blir lik.

Resten av kroppen er normal, men magen er enorm! Ikke akkurat veldig flatterende 😂

Skrevet

Er veldig klar over at jeg er overvektig, derfor jeg syter med å gå til legen med dette. Er redd for å bare få beskjed om å ta meg sammen.

Resten av kroppen er normal, men magen er enorm! Ikke akkurat veldig flatterende Anonymous poster hash: 20504...55b

Resten av kroppen er normal, men magen er enorm! Ikke akkurat veldig flatterende Anonymous poster hash: 20504...55b

Bruk de 10 neste mnd på å trene og spise sunt, det tar gjerne ett år før magen har trukket seg sammen så mye den kan. Jeg så grusom ut to mnd etter fødsel (og fortsatt to år etter, hehe), men magen trakk seg litt sammen faktisk! Ikke så mye at det hjalp, men det er jo litt....

Skrevet

To måneder etter fødsel?? Kjære deg, HI! Ikke vær så hard mot deg selv. Hvis du ammer skal du ikke slanke deg, heller. Spis sunt, gå turer, kos deg med barnet ditt, nyt livet og la humla suse litt. Om du er sånn til jul igjen kan du heller tenke litt som du tenker i dag. Du er knapt ferdig med barselperioden din. Kroppen din arbeider som bare det. Det tok deg 9 måneder å få en kjempemage, det tar litt tid å få den krympet. Kjøp deg en fin bikini, det finnes faktisk til kropper med mage også. Nyt sommeren i lette klær og du skal se det kommer til å forandre seg helt av seg selv.

Skrevet

De opererer uansett ikke før det har gått et år etter fødsel, fordi både magemuskler, hud og fettfordeling forandrer seg veldig på det året.

Bruk det året til å bli normalvektig, også oppsøker du en kirurg.

Anonymous poster hash: 24784...06a
Skrevet

Oh, Lord! Fra siden ser jeg at det er sykt heng. Tipper du vil få dekt operasjon om du slanker deg endel først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...