Gå til innhold

Du som retter ut håret ofte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke produkter (som ikke er testet på dyr) som skåner håret mot varmebehandlingen vil du anbefale meg? Har krusete/frizzy hår, hjelper veldig å rette det ut. Bruker en "dehumidifyer" etterpå (men den går snart tom..fra Lee stafford..finner den ikke noe sted, tips til en annen "dehumidifyer"?), men jeg burde vel bruke produkter som beslytter håret mot varmen??

Har sett ut som et kråkereir på håret i lange tider, men bestemt meg for at det nå er slutt :P har prøvd "antifrizz"-såpe til håret uten hell, beste er nok å rette det ut..

Gode tips til meg? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Wen serien? De produktene der er helt fantastiske og fungerer som de sier faktisk! Det er ingen shampoo, men rensende balsam, følger du oppskriften deres er det ingen frizzy hår lenger! Det eneste minuset er at det går endel produkt ved hver vask, men resultatet er verdt det. :) tror ikke de er testet på dyr, men du får sjekke det ut.

https://www.wenhaircare.no/kjop-wen?gclid=CKGV1Piom8YCFbPKtAodyBUJaQ

Og du kan velge å ikke ha abonnement, det gjør jeg, og supplerer med flasker jeg kjøper på Vita, for de selger de der.

Anonymous poster hash: 8ae78...0c3

Skrevet

Har du prøvd Wen serien? De produktene der er helt fantastiske og fungerer som de sier faktisk! Det er ingen shampoo, men rensende balsam, følger du oppskriften deres er det ingen frizzy hår lenger! Det eneste minuset er at det går endel produkt ved hver vask, men resultatet er verdt det. :) tror ikke de er testet på dyr, men du får sjekke det ut. https://www.wenhaircare.no/kjop-wen?gclid=CKGV1Piom8YCFbPKtAodyBUJaQ

Og du kan velge å ikke ha abonnement, det gjør jeg, og supplerer med flasker jeg kjøper på Vita, for de selger de der. Anonymous poster hash: 8ae78...0c3

Det så jo ganske flott ut, kan jo spørre på Vita!
Skrevet

Forresten så har jeg ganske sensitiv hodebunn... Så kanskje jeg heller burde gå for en eller annen varmebeskyttende spray osv? Hmm.. Noobie :P

Skrevet

Har du prøvd Wen serien? De produktene der er helt fantastiske og fungerer som de sier faktisk! Det er ingen shampoo, men rensende balsam, følger du oppskriften deres er det ingen frizzy hår lenger! Det eneste minuset er at det går endel produkt ved hver vask, men resultatet er verdt det. :) tror ikke de er testet på dyr, men du får sjekke det ut. https://www.wenhaircare.no/kjop-wen?gclid=CKGV1Piom8YCFbPKtAodyBUJaQ

Og du kan velge å ikke ha abonnement, det gjør jeg, og supplerer med flasker jeg kjøper på Vita, for de selger de der. Anonymous poster hash: 8ae78...0c3

Det så jo ganske flott ut, kan jo spørre på Vita!

WEN by Chaz Dean products are not tested on animals, nor does it contain any animal derived ingredients. The WEN product line is based on plants and other ingredients.

Skrevet

Forresten så har jeg ganske sensitiv hodebunn... Så kanskje jeg heller burde gå for en eller annen varmebeskyttende spray osv? Hmm.. Noobie :P

Wen har varmespray og stift før varmebehandling og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...