Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Av mageheng..får man dekket operasjon da? Ganske stort heng, ekstremt plagsomt. Er så ille at jeg nesten ikke tør å dra ut offentlig og handle osv. Er sykemeldt. Anonymous poster hash: 4ab3d...1b2
valkyrien Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Tvilsomt, de har strammet veldig inn på dekning av sånne grunner. Men hvis det er så stort så bør du jo få det dekket på medisinsk grunnlag.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Tvilsomt, de har strammet veldig inn på dekning av sånne grunner. Men hvis det er så stort så bør du jo få det dekket på medisinsk grunnlag.Det er ganske stort, men har ikke målt. Men vil tro det er stort nok! (4cm+) Men har hørt at man må ha to operasjoner? At de kun opererer foran, og så må man ha en egen til sidene? Anonymous poster hash: 4ab3d...1b2
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Det må være en medisinsk grunn, altså eksem, sopp og slike plager pga henget. Har du kraftig sosial angst pga et heng som du kan skjule med klær vil du bli anbefalt psykolog, ikke få en operasjon. Jeg har ganske stort heng selv, over keisersnittarr, jeg må betale det selv om jeg ønsker å gjøre noe med det. De som får dekket operasjon får fjernet henget, ønsker du fettsuging o.l. av flankene må du betale det selv, det får man ikke dekket altså. Jeg skjønner veldig godt at de er blitt veldig strenge på dette, når folk må stå 2 år i kø for å få rekonstruert et bryst etter kreft skal ikke vi som har et heng på magen etter svangerskap fylle opp ventelistene for plastisk kirurgi. Anonymous poster hash: fe3b9...5da
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Det må være en medisinsk grunn, altså eksem, sopp og slike plager pga henget. Har du kraftig sosial angst pga et heng som du kan skjule med klær vil du bli anbefalt psykolog, ikke få en operasjon. Jeg har ganske stort heng selv, over keisersnittarr, jeg må betale det selv om jeg ønsker å gjøre noe med det. De som får dekket operasjon får fjernet henget, ønsker du fettsuging o.l. av flankene må du betale det selv, det får man ikke dekket altså. Jeg skjønner veldig godt at de er blitt veldig strenge på dette, når folk må stå 2 år i kø for å få rekonstruert et bryst etter kreft skal ikke vi som har et heng på magen etter svangerskap fylle opp ventelistene for plastisk kirurgi. Anonymous poster hash: fe3b9...5da Det kan ikke skjules med klær - det er hele problemet. Det er derfor den sosiale angsten er der; jeg kan ikke dra ut og blir helt paranoid. Kan ikke arbeide pga det, så er sykemeldt. Går allerede til psykolog pga ptsd. Men om det ikke kan dekkes, kan man jo betale ut av egen lomme, for et sånt liv er ikke verdt noe. Anonymous poster hash: 4ab3d...1b2
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Forresten er det ikke "fett på flankene" som du så fint kaller det, det er hud. Anonymous poster hash: 4ab3d...1b2
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #7 Skrevet 19. juni 2015 Men....4 cm er ikke allverden...det er fullt mulig å skjule i vanlige klær. Bikini er kanskje verre, men ikke vanlige klær. Hva sier psykologen din? Jeg tenker at det må ligge mye mer bak at du ikke kan gå ut eller jobbe enn et heng på magen på 4 cm. Anonymous poster hash: 829aa...1dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå