Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Traske rundt i dyreparken i kristiansand, tror dere jeg blir smertefri til den tid? Anonymous poster hash: d3a37...0e1
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Neppe. Anonymous poster hash: ce564...dea
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 He-he... du får klare svar, Hi Om den er brukket nå så er jeg mer tilbøyelig å tro på nr. 3, at tåen neppe er smertefri til å vandre rundt en hel dag. Om det er en-to uker siden du brakk den så er det større sjanser. Men det er så mye som spiller inn at det egentlig ikke er mulig å gi noe sikkert svar, så sånn sett så speiler de to første svarene akkurat det Var det et stabilt, ukomplisert brudd og kroppen din har evne til rask selvheling så er det kanskje bra på fire uker om du har vært nøye på å ta hensyn til tåen før den tid slik du sikkert har fått beskjed om. Om det er motsatt så er det lite trolig den blir fin på fire uker. Time will tell er vel det beste svaret her Anonymous poster hash: 60e55...830
Gjest Minnieropptatt Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Hvis du tar på deg sko med stiv såle, vil jeg tro det går bra. Jeg har fortsatt vondt et halvt år etter bruddet i stortåa mi. Men klarte fint å traske rundt i London 2 mnd etter bruddet. Da med stiv såle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå