Gå til innhold

Var det et angstanfall? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri opplevd det før.

Har vært veldig stresset den siste tiden. Igår kveld satt jeg å så på tv da jeg plutselig kjente det knøt seg helt i magen, hjertet dunket så hardt at det nesten kom ut av brystet, jeg ble på gråten, skalv og ble kvalm. All slags tanker begynte å fare rundt i hodet mitt og jeg tenkte på ALT av katastrofetanker uten å skjønne hvorfor. 

Endte med at jeg måtte ta en sovetablett så jeg fikk sove :/ Så da sitter jeg på jobb idag, trøtt og grinete pga. tabletten som ødelegger meg

Anonymous poster hash: 3c903...7f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd det før.

Har vært veldig stresset den siste tiden. Igår kveld satt jeg å så på tv da jeg plutselig kjente det knøt seg helt i magen, hjertet dunket så hardt at det nesten kom ut av brystet, jeg ble på gråten, skalv og ble kvalm. All slags tanker begynte å fare rundt i hodet mitt og jeg tenkte på ALT av katastrofetanker uten å skjønne hvorfor.

Endte med at jeg måtte ta en sovetablett så jeg fikk sove :/ Så da sitter jeg på jobb idag, trøtt og grinete pga. tabletten som ødelegger meg

Anonymous poster hash: 3c903...7f8

Det hørtes ut som angst ja😕

Anonymous poster hash: 1d3d8...f5b

Skrevet

Ja. Jeg hadde det sånn i mange år, før jeg skjønte hva det var. Ikke gjør det til en vane 😉

Anonymous poster hash: 22d05...448

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...