Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Dette er en side beregnet for helsepersonell, hvor leger og helsepersonell kan stille spørsmål og få råd. Jeg klikket meg inn og søkte bare for å prøve. Leger som opplever bivirkninger av vaksiner blir nærmest avvist. Jeg har alltid trodd at disse vaksinemotstanderne var helt tullerusk, men nå ser jeg at de faktisk har et poeng. Det er nok store mørketall når det kommer til bivirkninger av vaksiner. De få gangene leger blir "trodd" så konkludere de med at det kan være vaksinen, men at det ikke er sannsynlig og legen skal bare oppfordre til å fortsette vaksinasjonsprogrammet for det er viktig med høy vaksinedekning. Skremmende. Plutselig ble jeg litt mer skeptisk til vaksiner. Anonymous poster hash: 2fe5f...d19
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Bullshit.... Nice try! Anonymous poster hash: 7a76b...ec4
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Har ikke du begynt å jobbe da Sølje? Anonymous poster hash: 747c5...c2c
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Har du eksempler på disse rapportene? Jeg finner svært få som omhandler vanlige vaksiner og i utgangspunktet friske personer. Anonymous poster hash: a972e...908
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Det er jo bare til å klikke seg inn, søk på vaksine og velg bivirkninger fra menyen på venstre side. Så kan dere lese det selv. Anonymous poster hash: 2fe5f...d19
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Jeg mener ikke at en skal la være å vaksiner, men jeg mener dette avslører at helsepersonell, som mener de ser sammenheng mellom vaksine og bivirkninger blir avvist. Da vil det selvsagt bli stor mørketall med tanke på bivirkninger og rapportering. Og da blir jeg litt skeptisk ja. Anonymous poster hash: 2fe5f...d19
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #7 Skrevet 19. juni 2015 Jeg mener ikke at en skal la være å vaksiner, men jeg mener dette avslører at helsepersonell, som mener de ser sammenheng mellom vaksine og bivirkninger blir avvist. Da vil det selvsagt bli stor mørketall med tanke på bivirkninger og rapportering. Og da blir jeg litt skeptisk ja. Anonymous poster hash: 2fe5f...d19 og det er DIN mening, som ikke deles av svært mange andre! Tragisk! Anonymous poster hash: 7a76b...ec4
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #8 Skrevet 19. juni 2015 Jeg mener ikke at en skal la være å vaksiner, men jeg mener dette avslører at helsepersonell, som mener de ser sammenheng mellom vaksine og bivirkninger blir avvist. Da vil det selvsagt bli stor mørketall med tanke på bivirkninger og rapportering. Og da blir jeg litt skeptisk ja. Anonymous poster hash: 2fe5f...d19 og det er DIN mening, som ikke deles av svært mange andre! Tragisk! Anonymous poster hash: 7a76b...ec4 Det som er tragisk er når leger og helsepersonell, som mener de ser bivirkning, blir avvist når de påpeker det. Selvsagt vil dette skape store mørketall. Anonymous poster hash: 2fe5f...d19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå