Gå til innhold

Presentasjonsangst i senga! hvordan blir jeg kvitt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente som har presentasjonsangst i senga! 

Jeg tok jomfrudommen til kjæresten min. Når vi slo opp kom det fram at han ikke syns det var så fantastisk med sex som han hadde trudd. Dette her gjorde meg veldig usikker på meg selv. Jeg vet han hadde gledet seg så til sex, og det skuffet meg at han kunne si noe sånn..(greit nok at han følte det sånn, men syns det var unødvendig at han sa det på den måten) 

Nå er jeg med en ny type. Jeg føler meg kjempekåt å klar, men når skal ta penis inn i meg så blir jeg ikke så våt som jeg normalt vis har vært...Sitter å tenker på om jeg er god nok, å nå må det bli bra, nå må jeg bli våt..slike tanker...å det ødelegger masse....hvordan kan jeg bli kvitt dette? 

Anonymous poster hash: 48b93...e59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt andre grunner enn deg, men grudde meg til å ha sex med kjæresten fordi jeg var redd jeg bar god nok. Jeg fortalte ham det, via mld. Og da begynte vi å snakke om det, masse! Både seriøst og mer på kanten, og til slutt var det jeg som "hoppet på han" :) Han er fantastisk, han ventet til jeg var klar,og han har tatt til seg det jeg har fortalt, og nå har vi sex som ikke kan sammenlignes med noe annet jeg var gjort før! :)

Så snakk med han, kanskje det er alt som skal til :)

Og han eksen din skal du bare drite i, her snakker vi såret ego eller noe ;)

Anonymous poster hash: 4f30a...835

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...