Gå til innhold

Snakke om følelser og tanker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tanker og følelser dere ikke snakker om til noen? Jeg har mange tanker og følelser jeg aldri snakker om til noen. Tanker om hvordan jeg føler livet mitt er nåfeks, (har normale (tror jeg) bekymringer om livet, hvordan jeg er som mor, om jeg har valgt rigtig jobb, bosted og partner). Har mange gode veninner som jeg kunne delt disse tankene med, men jeg gjør det ikke. Lettere å vere den som lytter enn den som forteller. Lurer egentlig på om mange andre også går med mange tanker som aldri blir luftet?

Litt av grunnen til at det ikke sier noe er vel at disse tankene blir så dramatiske med en gang jeg nevner dem for noen. Som om de med en gang jeg snakker om dem blir til noe jeg må gjøre noe med...

Anonymous poster hash: fe384...b3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste store tanker blir ofte mindre når man deler dem med noen. Da ser man at i mange tilfeller tenker andre det samme om sin situasjon. Når vi Kværner på ting for oss selv lager vi ofte unødvendig store problemer av ting som ikke er så vanskelige.

Delt glede er dobbel glede. Delt sorg er halv sorg.

Anonymous poster hash: 2f104...edb

Skrevet

Høres ut som at du vet dette er ting som bør gjøres noe med, men at du kvir deg for å si det høyt. Så snart det har blitt sagt høyt, er katta ute av sekken, og det man prøvde å skjule har blitt en sannhet.

Hva som er rett vet du bare selv, men så lenge du ikke en gang tør si det, skjer det neppe noen endring,

Anonymous poster hash: 553ba...375

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...