Gå til innhold

Dobbeltnavn med Ken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barbie G. Ken?

 

Anonymous poster hash: 7a36e...2e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ken William

Ken Alfred

Ken Aksel

Ken Even

Ken Isak

 

Anonymous poster hash: f9fc0...dbb

Skrevet

Ken Allan! 👌🏻

 

Anonymous poster hash: af250...777

Skrevet

Jeg syns ikke Ken er SÅ ille som kommentarene her inne tilsier, men dessverre syns jeg det er vanskelig å finne navn som klinger godt sammen med Ken. Blir fort noe ala Ken Roger, noe som dessverre er litt harry-navn, her jeg bor.

 

KenT derimot, da har man plutselig flere alternativer. Kjenner en gutt som heter Kent Mathias, det syns jeg er et fint navn :)

 

 

Anonymous poster hash: a1ec7...bdf

Skrevet

Haha til mange av forslagene her 😂

 

Et kjapt søk på facebook viser at jeg har felles venner med flere Ken-varianter. (Nordland, Vesterålen, Myre - say no more)

 

Ken Ole

Ken Steve

Ken Stian

Ken Jøran

Ken Terje

Ken Vidar

Ken Rune

Ken Even

 

Anonymous poster hash: 983a0...28a

Skrevet

Ken Oskar var fint!

 

Anonymous poster hash: 684ef...b5a

Skrevet

Haha til mange av forslagene her

 

Et kjapt søk på facebook viser at jeg har felles venner med flere Ken-varianter. (Nordland, Vesterålen, Myre - say no more)

 

Ken Ole

Ken Steve

Ken Stian

Ken Jøran

Ken Terje

Ken Vidar

Ken Rune

Ken Even

 

Anonymous poster hash: 983a0...28a

Mange spenstige navn på Myyyhhre :D

 

Anonymous poster hash: 79493...a96

Skrevet

 

 

Haha til mange av forslagene her

 

Et kjapt søk på facebook viser at jeg har felles venner med flere Ken-varianter. (Nordland, Vesterålen, Myre - say no more)

 

Ken Ole

Ken Steve

Ken Stian

Ken Jøran

Ken Terje

Ken Vidar

Ken Rune

Ken Even

 

Anonymous poster hash: 983a0...28a

Mange spenstige navn på Myyyhhre :D

 

Anonymous poster hash: 79493...a96

Ikke sikkert alle er derfra, men en stor del vil jeg tro 😉

 

Anonymous poster hash: 983a0...28a

Skrevet

 

Haha til mange av forslagene her

 

Et kjapt søk på facebook viser at jeg har felles venner med flere Ken-varianter. (Nordland, Vesterålen, Myre - say no more)

 

Ken Ole

Ken Steve

Ken Stian

Ken Jøran

Ken Terje

Ken Vidar

Ken Rune

Ken Even

 

Anonymous poster hash: 983a0...28a

Mange spenstige navn på Myyyhhre :D

 

Anonymous poster hash: 79493...a96

 

Ja, hva er det med det stedet og navn?

 

Anonymous poster hash: 4fa08...efd

Skrevet

Ken André heter han hockeyspilleren på landslaget 😊

 

Anonymous poster hash: be6e2...d32

Skrevet

Wow, tusen takk for at dere tar dere tid til å svare :) 

 

Vi har på ingen som helst måte bestemt at gutten skal ha Ken i navnet :) Far har Ken i navnet sitt. Ja, jeg er enig at navnet er veldig Harry, og OM (veldig stort om, for det er minimal sjanse) vi bestemmer oss for å bruke Ken, så er det "andre" navnet som blir tatt i bruk :) Jeg ville egentlig bare høre deres forslag! ;) 

 

Når det skal sies, så skammer far seg over navnet sitt pga. Ken  :plystre: (og ingen av dere har foreslått hans navn  :ler:) Haha, så tviler STERKT på at vi ender opp med det. Ville bare se hva slags forslag dere hadde å komme med :) MEN, det betyr ikke at jeg synes det er greit av dere å rakke ned på navnet gjennom Strafferegisteret :) At dere forteller at det er umoderne, vanskelig å slå sammen, harry osv. det synes jeg bare komisk! For jeg tenker akkurat det samme ;) 

 

Far hevder forresten at foreldrene hans må ha vært fulle når de fant på navnet hans  :perebrus: Enda en god grunn til å ikke ta i bruk navnet! 

 

HI



Anonymous poster hash: 34035...e82
Skrevet

Ken Gønner

 

Anonymous poster hash: d632f...d93

Skrevet

 

 

 

 

Haha til mange av forslagene her

 

Et kjapt søk på facebook viser at jeg har felles venner med flere Ken-varianter. (Nordland, Vesterålen, Myre - say no more)

 

Ken Ole

Ken Steve

Ken Stian

Ken Jøran

Ken Terje

Ken Vidar

Ken Rune

Ken Even

 

Anonymous poster hash: 983a0...28a

Mange spenstige navn på Myyyhhre :D

 

Anonymous poster hash: 79493...a96

Ja, hva er det med det stedet og navn?

 

Anonymous poster hash: 4fa08...efd

http://www.nrk.no/nordland/ny-forskning-viser-uvanlige-navnevalg-pa-myre-1.12285908

 

Test ut Myrenavngeneratoren 😉

 

Anonymous poster hash: 983a0...28a

Skrevet

GLENN KEN :hjerter:



Anonymous poster hash: 95929...1da
Skrevet

Åååhhh. Myre, Myre, du feilslåtte prosjekt.

 

Vi som vokste opp nær nok til å kjenne stedet, men langt nok unna til å slippe å bo der, har sett mer enn vi ønsker å huske. For mange år tilbake var det en kafé eller pub der på plassen som het Texas. Det var neppe tilfeldig, for å si det slik. Et boligfelt ble kalt Golanhøyden, for dere som husker de evigvarende kampene i Beirut. Stemningen i nabolaget var omtrent sånn, noen tok drusernes rolle, andre spilte sjiamuslimer eller kristne falangister. Ikke mye fred og ro i alle fall!

 

De to nevnte fyrene i artikkelen er ikke akkurat dem du vil oppkalle, HI. Selv om det fint går an å holde seg unna lovens lange arm også som innehaver av et dobbeltnavn, så er det myyyyye vanskeligere. Skal ikke komme med detaljer, men du kan si, det var ikke helt fritt.

 

Anonymous poster hash: 866c3...7f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...