Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Det er forskjell på menn og kvinner og det er forskjell på personligheten til folk. Her i huset hender det at mannen kommer med fraser som at "men jeg må jo forstå at han ikke gidder osv fordi han er mann og at jeg da må tilpasse meg etter dette". Hva med andre veien da? At han må kunne gjør noe litt annledes eller forstå at jeg har litt andre behov fordi vi faktisk er forskjellige? Her er det liksom bare jeg som skal forstå og gjøre ting annerledes slik det passer for han. Når jeg da utfordrer han på hvorfor han aldri kan gjøre det samme for meg så får jeg lange forklaringer på hvorfor det er jeg som må ta hensyn i akkurat denne situasjonen vi er i. Og han har slike lange (mindre gode) forklaringer hver gang jeg nevner det (ikke ofte jeg nevner det altså). Flere som har menn som mener at dere må ta hensyn til at han er mann/hans særegenheter uten at det streifer han at dette må gå begge veier? Anonymous poster hash: fc2db...689 Anonymous poster hash: fc2db...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå