Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Hjelp og det verste er at jeg får han ikke ut av tankene mine I natt sov jeg nesten ikke fordi jeg tenkte så på denne mannen. Anonymous poster hash: 92642...a28
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Ja men det går nok over hvis du ikke dyrker disse følelsene. Ikke uvanlig å bli betatt av forskjellige mennesker gjennom livet. Når du vet denne mannen er opptatt får du bare prøve å skru tankene over på noe annet, så dukker det nok opp en annen flott mann en dag og, som har øyne bare for deg. Anonymous poster hash: 59374...b05
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Husk: ikke dyrk denne følelsen. Det sitter en kone på den andre siden. Du vil vel ikke ha det så godt med deg selv om du lar forelskelsen bli synlig gjennom handlinger. Prøv å ikke oppsøke denne mannen, gi andre ugifte menn mer oppmerksomhet istedenfor 😉 Hilsen ei som har vært en forsmådd kone 😟 Anonymous poster hash: c2fa7...260
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Lid i stillhet til det går over. For det gjør det 👍 Anonymous poster hash: 4f855...d3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå