Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Noen som har lyst til å fortelle om sine erfaringer? Hvordan fant dere tilbake tillit og nærhet til mannen? Hvordan kom dere I gang med sexlivet igjen etter noe sånt? Noen som vil fortelle litt om dette? Anonymous poster hash: 98a40...36c
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Mistanke og mistanke. Har gode bevis, men han nekter. Har prøvd å komme videre, men det lar seg dessverre ikke gjøre. Angrer på all innsats jeg har lagt ned i flere år for å prøve å komme videre. Forholdet er ferdig, jeg er følelsesmessig tom og vi kommer til å skilles. Anonymous poster hash: 01c5b...bc0
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 det er nærmest umulig å finne tilbake til å stole på en person etter utroskap, for i følge min erfaring i allefall (sier ikke at det er det samme for deg) men så lenge en person slipper unna med utroskap en gang så gjør de det som oftest igjen,, eksen min var faktisk ganske dedikert til utroskap. han reiste til nederland for å møte en kjerring der å de tilbrakte en uke i sengen, å så kan jeg ikke en gang telle hvor mange andre han har hatt både i norge å andre land i europa, men det var alltid min feil.. uansett så var det fordi jeg hadde sakt eller gjort et eller annet han ikke likte, men prøve å være "bra nok" lenge, men så kom guttungen å han ombestemte seg å ville ikke ha barn alikevell så ja er utrolig glad for at han gikk.. gikk vist litt av tema her men ja har ikke møtt en eneste person som har funnet tilbake til tillit eller noe som heslt etter utroskap :/ Anonymous poster hash: 2deb6...6d0
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 det er nærmest umulig å finne tilbake til å stole på en person etter utroskap, for i følge min erfaring i allefall (sier ikke at det er det samme for deg) men så lenge en person slipper unna med utroskap en gang så gjør de det som oftest igjen,, eksen min var faktisk ganske dedikert til utroskap. han reiste til nederland for å møte en kjerring der å de tilbrakte en uke i sengen, å så kan jeg ikke en gang telle hvor mange andre han har hatt både i norge å andre land i europa, men det var alltid min feil.. uansett så var det fordi jeg hadde sakt eller gjort et eller annet han ikke likte, men prøve å være "bra nok" lenge, men så kom guttungen å han ombestemte seg å ville ikke ha barn alikevell så ja er utrolig glad for at han gikk.. gikk vist litt av tema her men ja har ikke møtt en eneste person som har funnet tilbake til tillit eller noe som heslt etter utroskap :/ Anonymous poster hash: 2deb6...6d0 Det har ikke jeg heller. Et vennepar av oss prøver å late som alt er blitt bra etter utroskap (hun var utro med en på jobben), men han innrømmer i svake øyeblikk at det aldri kan bli som det var før. Hun innrømmet uttoskapen og la alle kortene på bordet i motsetning til min utro mann som nekter å innrømme noe som helst. For meg er det definitivt slutt, men min stakkars venn må leve med nedverdigelsen og usikkerheten resten av tiden de holder sammen. Anonymous poster hash: 01c5b...bc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå