Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Uff, jeg er så sikker på at jeg strøk på den ene matteeksamen Stresser så veldig og fikk i dag vite at jeg kanskje må vente helt til mandag Tatt opp fag fra vgs som privatist, de andre eksamenene VET jeg at gikk bra, men den første matteeksamen gikk skikkelig dårlig Krysser fingrene for å få de i morgen, uutholdelig å gå sånn og ikke vite!! Anonymous poster hash: e91aa...b75
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 På mine eksamener står det 1 på alle de 3 jeg tok i våren! Kan det være riktig? Anonymous poster hash: 5bf84...6b6
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Åh, så utrolig kjipt Jeg aner ikke om det er rett, ring privatistkontoret i morgen for å høre? Om det stemmer så ville jeg prøvd meg på en klage, du vil jo ikke tape noe på det i hvertfall! Kan jeg spørre hvilket fylke du bor i som har fått i dag? Anonymous poster hash: e91aa...b75
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Har akkurat fått tilbake! B! tatt etterutdanning, og det ble A,B,B. Har aldri fått så gode karakterer før:) alltid Vært gjennomsnittlig, så nå klapper jeg meg selv på skulderen og er kjempefornøyd Anonymous poster hash: 950d2...594
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Har akkurat fått tilbake! B! tatt etterutdanning, og det ble A,B,B. Har aldri fått så gode karakterer før:) alltid Vært gjennomsnittlig, så nå klapper jeg meg selv på skulderen og er kjempefornøyd Anonymous poster hash: 950d2...594 Grattis! Jeg fikk A i år :-) er strålende fornøyd! I fjor fikk jeg B+C som heldigvis ble B sammenlagt. Hadde ikke så store forventninger til i år- og var litt bekymret siden alt står og faller på den ene eksamenen.. Så lettet nå! Anonymous poster hash: 60aeb...9db
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Har akkurat fått tilbake! B! tatt etterutdanning, og det ble A,B,B. Har aldri fått så gode karakterer før:) alltid Vært gjennomsnittlig, så nå klapper jeg meg selv på skulderen og er kjempefornøyd Anonymous poster hash: 950d2...594 Grattis! Jeg fikk A i år :-) er strålende fornøyd! I fjor fikk jeg B+C som heldigvis ble B sammenlagt. Hadde ikke så store forventninger til i år- og var litt bekymret siden alt står og faller på den ene eksamenen.. Så lettet nå! Anonymous poster hash: 60aeb...9db Etterutdanning her også :-) Anonymous poster hash: 60aeb...9db
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Tok en eksamen som.privatist I begynnelsen av juni. Finn beskjed om av vi skulle få tilbakemelding I mnd - skifte. Kan vi være så heldige at vi får svar før??? (Er I buskerud) Anonymous poster hash: 4ca0b...a74
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #8 Skrevet 18. juni 2015 Har akkurat fått tilbake! B! tatt etterutdanning, og det ble A,B,B. Har aldri fått så gode karakterer før:) alltid Vært gjennomsnittlig, så nå klapper jeg meg selv på skulderen og er kjempefornøyd Anonymous poster hash: 950d2...594 Samme fikk jeg, B på to eksamener og A på bacheloroppgaven, kjempedeilig å avslutte sånn 😀 Anonymous poster hash: e322b...b04
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #9 Skrevet 19. juni 2015 Gratulerer så mye til dere som har fått så fine karakterer! Bra jobba Mine er nok ikke sååå bra da jeg har studert hjemme helt på egenhånd Har ikke fått de enda og jeg er stygt redd jeg må vente helt til mandag Hi Anonymous poster hash: e91aa...b75
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #10 Skrevet 19. juni 2015 Sitter og venter nå. Kjedelig.... Anonymous poster hash: dae95...a28
*Smiley* Skrevet 19. juni 2015 #11 Skrevet 19. juni 2015 Kommer ikke inn på skolearena. Der skal eksamensresultatet komme,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå