Gå til innhold

Andre som venter spent på eksamensresultatene nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg er så sikker på at jeg strøk på den ene matteeksamen :( Stresser så veldig og fikk i dag vite at jeg kanskje må vente helt til mandag :o

Tatt opp fag fra vgs som privatist, de andre eksamenene VET jeg at gikk bra, men den første matteeksamen gikk skikkelig dårlig :(

Krysser fingrene for å få de i morgen, uutholdelig å gå sånn og ikke vite!! :P

Anonymous poster hash: e91aa...b75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På mine eksamener står det 1 på alle de 3 jeg tok i våren! Kan det være riktig?

Anonymous poster hash: 5bf84...6b6

Skrevet

Åh, så utrolig kjipt :( Jeg aner ikke om det er rett, ring privatistkontoret i morgen for å høre? Om det stemmer så ville jeg prøvd meg på en klage, du vil jo ikke tape noe på det i hvertfall!

Kan jeg spørre hvilket fylke du bor i som har fått i dag?

Skrevet

Har akkurat fått tilbake! B! tatt etterutdanning, og det ble A,B,B. Har aldri fått så gode karakterer før:) alltid Vært gjennomsnittlig, så nå klapper jeg meg selv på skulderen og er kjempefornøyd :)

Anonymous poster hash: 950d2...594

Skrevet

Har akkurat fått tilbake! B! tatt etterutdanning, og det ble A,B,B. Har aldri fått så gode karakterer før:) alltid Vært gjennomsnittlig, så nå klapper jeg meg selv på skulderen og er kjempefornøyd :)

Grattis! Jeg fikk A i år :-) er strålende fornøyd! I fjor fikk jeg B+C som heldigvis ble B sammenlagt. Hadde ikke så store forventninger til i år- og var litt bekymret siden alt står og faller på den ene eksamenen.. Så lettet nå!

Anonymous poster hash: 60aeb...9db

Skrevet

Grattis! Jeg fikk A i år :-) er strålende fornøyd! I fjor fikk jeg B+C som heldigvis ble B sammenlagt. Hadde ikke så store forventninger til i år- og var litt bekymret siden alt står og faller på den ene eksamenen.. Så lettet nå!

Etterutdanning her også :-)

Skrevet

Tok en eksamen som.privatist I begynnelsen av juni. Finn beskjed om av vi skulle få tilbakemelding I mnd - skifte. Kan vi være så heldige at vi får svar før???

(Er I buskerud)

Anonymous poster hash: 4ca0b...a74

Skrevet

Samme fikk jeg, B på to eksamener og A på bacheloroppgaven, kjempedeilig å avslutte sånn 😀

Anonymous poster hash: e322b...b04

Skrevet

Gratulerer så mye til dere som har fått så fine karakterer! Bra jobba :D

Mine er nok ikke sååå bra da jeg har studert hjemme helt på egenhånd ;)

Har ikke fått de enda og jeg er stygt redd jeg må vente helt til mandag :o

Hi

Skrevet

Sitter og venter nå. Kjedelig....

Anonymous poster hash: dae95...a28

Skrevet

Kommer ikke inn på skolearena. Der skal eksamensresultatet komme,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...