Gå til innhold

Inspirert: hva er du 1-10? Hva syns mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min sier jeg varierer fra 7-10. Er 100% enig😝

Men ble litt lei leg da han sa han ikke hadde sett meg som 10 siden i fjor sommer fordi jeg har gått opp litt i vekt og da blir d max 9 hehe..:) men er på vei ned igjen nå så blir snart 10 igjen og hurra for det:)

Anonymous poster hash: 99121...7b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 mener han om meg. Jeg er enig

Anonymous poster hash: 59f42...1a8
Skrevet

1 sier han...

Anonymous poster hash: 86e17...94d
Skrevet

Hmm, han mener nok rundt 10 ennå,han er hodestups i følge han selv, han sier jeg er den mest nydelige og deilige han noen gang har sett😄❤

Men vi har vare vært sammen i 5 mnd,så etterhvert vil det nok variere ;):P

Anonymous poster hash: adc45...a2f

Skrevet

11 :)

Anonymous poster hash: 4d936...e6d

Skrevet

9 sier han. Eneste som trekker ned er de mørke ringene under øynene mine, sier han... Søvnmangel, jaaa! Sånn er det med toåring og nyfødt i hus!

Jeg er forøvrig uenig. Jeg tror jeg er en 3'er. 

Anonymous poster hash: e93d6...646
Skrevet

Angrer på at jeg klikket meg inn på denne, og at jeg fikk mannen min til å si sin mening. Jeg er vist en 6er, I forhold til en 8 som jeg visst var når han traff meg... men det bekrefter jo egentlig bare det vi allerede vet jeg og han. Han gir ikke komplementer før han mener det. Og jeg har ikke hørt et eneste komplement siden første barn kom for 4 år siden. Det verste er at jeg synes han tar feil! 

Anonymous poster hash: 79751...8f7
Skrevet

Fikk beskjed om at jeg er en perfect 10!

Det stemmer nok ikke med virkeligheten i det hele tatt, men jeg tar det. Slike hvite løgner synes jeg er på sin plass 😉 Jeg vet jeg er høyt elsket og sexen er bra så det kan vel ikke være sånn at samboer har noen problemer med utseendet mitt.

Anonymous poster hash: fc715...34d

Skrevet

Wow..frekke menn

Anonymous poster hash: 8249e...37a

Skrevet

Han svarte: jeg veit ikke jenta mi. Du er fin.

!!!!😠😠😠

Anonymous poster hash: 86cde...4d9

Skrevet

10 såklart, fra min mann.

Han virker oppriktig og er god med fine ord.

Jeg mener 4-5 selv. Kanskje 6 om jeg ordner meg litt. Helt ordinær

Anonymous poster hash: 90ac7...20b

Skrevet

8. I en perfekt verden hadde jeg vært 5 cm lavere og hatt litt fyldigere lepper. Helt ok, liker en ærlig menn. Kunne ønske det selv.

Anonymous poster hash: 89c21...28f

Skrevet

Jeg er en 5.  6 på en god dag. Nå er jeg singel, men eksen min sa alltid at jeg var en 10.

Klarer ikke helt å bestemme meg for om det er søtt at han dro en hvit løgn eller ikke ;)

Skrevet

Gud hjelpe meg. Hør på dere selv, jenter...! Er det dette dere vil videreføre til døtrene deres? Hva menn tenker om utseendet deres!? Jeg blir lei meg på deres vegne. For noen dårlige forbilder dere er. For ikke å snakke om at dere er dumme nok til å la menns vurdering av utseendet deres få spille inn på verdien dere setter på dere selv. Skjerpings!

Anonymous poster hash: 440c4...412

Skrevet

1 sier han...

Seriøst? Det tror jeg ikke på😳

Skrevet

Gud hjelpe meg. Hør på dere selv, jenter...! Er det dette dere vil videreføre til døtrene deres? Hva menn tenker om utseendet deres!? Jeg blir lei meg på deres vegne. For noen dårlige forbilder dere er. For ikke å snakke om at dere er dumme nok til å la menns vurdering av utseendet deres få spille inn på verdien dere setter på dere selv. Skjerpings!

Det har ingenting å si egentlig. Jeg er fornøyd med at vi ser på det likt og at han er ærlig. Det er ikke mange kg jeg går opp og ned og han syns jeg er fin uansett. Føler meg 100% trygg på det, og det at han ikke lyver og sier han ikke ser jeg har lagt på meg osv gjør bare at jeg stoler på han og blir ekstra trygg på han:) jeg har tenkt på meg som 6 før, 7 når jeg pynter meg men ser nå at jeg egentlig er en 8, 9 når jeg pynter meg. Så selvtilliten er bedre nå enn før. Og dette er ikke "verdier" og i hvert fall ikke noe som videreføres til datteren min. Det er bare for moro skyld. Visste ikke hva det var en gang før jeg så nip/tuck serien:)

Skrevet

Nå får du gi deg, dette er bare for moro skyld.

Det kan være interessant å høre hva han tenker, men ingen her sier at hans vurdering forandrer deres syn på seg selv.

Anonymous poster hash: 29f1e...b71

Skrevet

1 sier han...

Ingen et vel sammen med noen de syntes er 1 (han må ha missforstått skalaen). Hvis han virkelig mener det, så er det på tide å dumpe han og finne noen som syntes du er 10.

Anonymous poster hash: 4ee62...345

Skrevet

Om jeg så holdt en kniv mot strupen hans ville han aldri svart noe annet enn 10.

Jeg mener også 10.

Anonymous poster hash: 33501...d3d

Skrevet

Han mener jeg er en 2, og det stemmer nok. Null sex og romantikk her i heimen på lenge, dessverre. Selv mener jeg at jeg er en 5-6 cirka.

Anonymous poster hash: 40960...c59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...