Gå til innhold

Ser dere hvem som holder på å drukne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/2015/06/18/nyheter/drukning/basseng/badevakt/hylles/39737622/

Jeg så det, men opplevde at ett av mine barn holdt på å drukne fem meter fra pappaen for to år siden. De var på grunna og faren hadde ikke tenkt på at barnet kunne miste fotfestet og slik komme under. Derfor registrerte han ikke at plaskinga gikk over til å kjempe om livet før jeg som sto på land og faktisk fulgte med, selv om jeg holdt på med noe annet så det og ropte. Syns det er veldig ekkelt å tenke på. Anonymous poster hash: db25d...d15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, så han datt av baderingen og da fulgte jeg med ham.

Anonymous poster hash: f76df...ad7
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg så det. Men det er også viktig å huske at barn kan bli helt stille, altså at de bare "er" der. Sønnen min datt i vannkanten, han hadde vann ca til midjen så det var ikke dypt, men han ble bare liggende med ansiktet ned i vannet til jeg dro ham opp!

Skrevet

Jeg så det ikke

Anonymous poster hash: 765f2...880

Skrevet

Nei så det ikke. Kunne aldri i verden vært badevakt heller... En ting er å ha øynene på mine to egne, men alle de der ? 

Skrevet

Eg såg det. Men badevakten såg det utrolig kjapt da! 

Skrevet

Jeg så det ikke. Heldigvis er jeg ikke badevakt, og jeg kommer aldri til å bli det. Altfor uoppmerksom! Holder med mine to små!

Anonymous poster hash: 48b9b...000
Skrevet

Gud så enkelt jeg så det IKKE!

Skrevet

Jeg så det ikke, var altfor opptatt av den ungen som måtte fjerne seg fra trappa i bassenget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...