Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Har vært på jobbintervju og får tilbudet. På vei i posten. Nå har sjefen min fått nyss, samme arbeidsplass. Plutselig kan han tilby meg både det ene og det andre hvis jeg blir. Det innebærer bedre lønn og tittel en ny stilling, men ikke stor forskjell. Ante ikke at dette skulle skje. Trodde faktisk ikke han var særlig begeistret for meg. Greia er at jeg har uttrykt til ny leder hvor glad jeg er over tilbudet som kommer. Får dårlig samvittighet av å gå tilbake på det. For noen betyr kanskje ikke det noe i jobbsammenheng. Er jeg for snill pike?! Anonymous poster hash: 81148...96c
Mamma_til_2 Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Om du trives i jobben du har så ville jeg tenkt : Money talks
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Du må tenke på hva DU har mest lyst til. Også velger du det. Lykke til Anonymous poster hash: f63d6...d5e
pifi med tre nurk Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Ta den jobben du helst vil ha, uavhengig av lønn!
Mariogspiren Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Jeg ville sagt ja til den jobben jeg ville hatt mest. Hvis du egentlig vil ha den nye jobben kan du jo presse opp lønna litt ved å si at den gamle sjefen har gitt deg nytt tilbud?
oslofrk Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Fortell begge at du har fått jobbtilbud og velg den som gir deg det du ønsker mest utifra kombo av lønn og oppgaver. Husk at frynsegoder som deltidsstudie, ekstra ferie ol kan bety mer enn kr 😉 Lykke til!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Du tar selvsagt den jobben du aller helst vil ha og som gir best betingelser.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #8 Skrevet 18. juni 2015 Det er jo en grunn til at du har søkt deg bort fra der du er. Har disse tingene blitt bedre? Altså, søkte du ny jobb pga lav lønn, eller fordi du ville ha nye arbeidsoppgaver? Jeg hadde gått for ny jobb, såfremt jeg ikke stortrives der jeg var. Men da hadde jeg neppe søkt ny jobb i utgangspunktet... Anonymous poster hash: eec58...228
Gjest Hercule Poirot Skrevet 18. juni 2015 #9 Skrevet 18. juni 2015 Vel, da tar du selvfølgelig den jobben du helst vil ha, samtidig som du har en kjempeposisjon til å forhandle frem gode løsninger.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #10 Skrevet 18. juni 2015 Tusen takk for alle gode innspill. HI her. Det står vel egentlig mellom Høyere lønn og tittel Og Bedre leder og at jeg har uttrykt at jeg gleder meg masse Anonymous poster hash: 81148...96c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå