Gå til innhold

Presentasjonstråd


Grøne

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne vera greitt å bli litt betre kjend, syns det er lettare å hugsa nick når vi veit litt om kvarandre.

 

Eg er 39 og frå Vestlandet, gift med mannen som er perfekt for meg og vi har ei jente fødd i mai -13, vi ville eigentleg ha to tette, men mista tre spirer i fjor. No håpar vi at denne held seg fast fram til januar.

 

Eg er glad i å gå turar, lese og vera sosial.

 

Vi bur landlig i einebustad og skal byggja på så vi får betre plass no når vi er fleire enn berre oss to. Spennande tider.

 

Eg jobbar som lærar.

 

Kven er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Er 24 år, samme er samboer, blir vårt første barn. Termin 14. Januar.

 

Vi bor på østlandet, på landet, her også ;) Kjøpte oss hus/småbruk når vi var 20 og har pusset opp siden vi flyttet inn. I fjor startet vi med påbygging. Nærmer seg ferdig med huset nå, og det er sååå deilig :D da er alt klart til den lille kommer!

 

Jobber som avdelingsleder på Toys"R"Us, så redd for at den lille får nok av leker 😅

 

Veldig spennende tider ja :) Vi har fortalt det til nærmeste familie, og blir nok ikke lenge før vi deler det med resten. Alle gleder seg veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 29 og vi har termin 12. januar. Selv studerer jeg til å bli lektor. Samboer jobber. Vi bor i Trondheim.

 

Fordi vi er lesbiske var det litt vanskelig å bli gravid helt på egenhånd, så vi er IVF-ere 😉 Vi var virkelig heldige og det ble full klaff på første forsøk ☺ Dette er vår første graviditet ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 år fra Vestfold. Har to jenter fra før, pluss et herlig bonusbarn. Samboer med verdens beste. Jobber som kantineansvarlig. Gleder meg masse til nr fire kommer i slutten av januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!