Gå til innhold

Presentasjonstråd


Grøne

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne vera greitt å bli litt betre kjend, syns det er lettare å hugsa nick når vi veit litt om kvarandre.

 

Eg er 39 og frå Vestlandet, gift med mannen som er perfekt for meg og vi har ei jente fødd i mai -13, vi ville eigentleg ha to tette, men mista tre spirer i fjor. No håpar vi at denne held seg fast fram til januar.

 

Eg er glad i å gå turar, lese og vera sosial.

 

Vi bur landlig i einebustad og skal byggja på så vi får betre plass no når vi er fleire enn berre oss to. Spennande tider.

 

Eg jobbar som lærar.

 

Kven er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Er 24 år, samme er samboer, blir vårt første barn. Termin 14. Januar.

 

Vi bor på østlandet, på landet, her også ;) Kjøpte oss hus/småbruk når vi var 20 og har pusset opp siden vi flyttet inn. I fjor startet vi med påbygging. Nærmer seg ferdig med huset nå, og det er sååå deilig :D da er alt klart til den lille kommer!

 

Jobber som avdelingsleder på Toys"R"Us, så redd for at den lille får nok av leker 😅

 

Veldig spennende tider ja :) Vi har fortalt det til nærmeste familie, og blir nok ikke lenge før vi deler det med resten. Alle gleder seg veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 29 og vi har termin 12. januar. Selv studerer jeg til å bli lektor. Samboer jobber. Vi bor i Trondheim.

 

Fordi vi er lesbiske var det litt vanskelig å bli gravid helt på egenhånd, så vi er IVF-ere 😉 Vi var virkelig heldige og det ble full klaff på første forsøk ☺ Dette er vår første graviditet ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 år fra Vestfold. Har to jenter fra før, pluss et herlig bonusbarn. Samboer med verdens beste. Jobber som kantineansvarlig. Gleder meg masse til nr fire kommer i slutten av januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!

 

Jeg er 28 år fra Oslo, giftet meg for to år siden og vi har prøvd siden da uten hell. Men heldigvis ble jeg gravid på første IVF og er 11 uker i dag :) Mens termin 8 januar!!

 

Vi skal fortelle familie og venner neste helg!! Gleder meg masse til Januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg er 34år fra Vestlandet. Har 1 barn på snart 3år, og er gravid uke 12 med termin 1.jan. Gleder oss veldig og det ser ut som om det går bra denne gangen :-)

 

Jeg jobber som frisør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Eg er 26 år fra vestlandet. Har ingen barn i fra før så dette blir den første. Er gravid i uke 11 med termin 9.januar. 

 

Jobber som sykepleier, og grunnet hvor eg jobber som det har eg måtte fortelle det på jobb fra eg viste det sjøl. Er ikkje alt eg kan gjøre. Så dermed så vet familie og venner det alt å. 

 

Gleder oss til januar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 24 år, fra Telemark og samboer. Full klaff for første forsøk og menstermin 8 Januar, vår første.

Jobber i helsevesenet, fritiden brukes mye til hundesport :)

Bosatt i leid enebolig med landlig beliggenhet :)

Endret av Braith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 31 fra nordvestlandet, men bor i oslo. Vi venter vår nr 2 med menstermin 18. Januar :)

Jeg jobber som pedagogisk leder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :-) Jeg er 34 og lykkelig gift. Vi har to fantastiske jenter fra før på 3 og 5 år, så dette blir vår tredje :-)

 

Vi har termin 24. januar, og gleder oss stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese om alle 😊

 

Jeg kommer også fra Vestlandet. Er samboer med mannen i mitt liv og vi har en gutt født i 2013 fra før. Vi har vært utrolig heldige og fått full klaff på første PP med begge to. Venter lille spire 14. januar.

 

Jeg er ped.leder i barnehage og trives veldig godt på jobb 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 35, venter barn nr 2. Har fra før en nydelig liten jente på 3 år

Bor i enebolig like utenfor bergen sentrum med samboer.

 

Har mens termin 23. Januar, skal til fastlegen om 4 dager, så er veldig spent! Er 9+2.

 

Jobber i klesbutikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Er 33 og gravid med første. Møtte samboer (som er 43 nå) for nesten tre år siden, og det satte i gang den biologiske klokka for begge to. Så veldig glad for at det klaffet etter et års tid med prøving. Er 10+3 i dag og har termin 13 Januar etter beregning på UL for noen dager siden (menstermin er 11 januar). 

 

Kjøpte rekkehus ca 15 min utenfor Ålesund sentrum for 1,5 år siden. Veldig fornøyd med beliggenheten i rolig område, privat hage med skog bak huset og lekeplass rett over veien på andre siden. Barnehage og barneskole er rett ned i gata (gjett om vi hadde barn i tankene når vi kjøpte ;) )

 

Jobber som butikksjef, så er på beina mesteparten av dagen. Merker det i ryggen allerede, så spent på hvordan det blir senere i svangerskapet. Har vært mye kvalm, men det er bedre enn før, og så sover jeg hele tiden. Blitt kjempekresen på mat, føler meg som et barn selv nå. Før spiste jeg hva som helst når som helst, og helst det særeste på menyen. Nå vil jeg bare ha mild mat, og ofte men lite om gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :)

 

Er 33 og gravid med første. Møtte samboer (som er 43 nå) for nesten tre år siden, og det satte i gang den biologiske klokka for begge to. Så veldig glad for at det klaffet etter et års tid med prøving. Er 10+3 i dag og har termin 13 Januar etter beregning på UL for noen dager siden (menstermin er 11 januar).

 

Kjøpte rekkehus ca 15 min utenfor Ålesund sentrum for 1,5 år siden. Veldig fornøyd med beliggenheten i rolig område, privat hage med skog bak huset og lekeplass rett over veien på andre siden. Barnehage og barneskole er rett ned i gata (gjett om vi hadde barn i tankene når vi kjøpte ;) )

 

Jobber som butikksjef, så er på beina mesteparten av dagen. Merker det i ryggen allerede, så spent på hvordan det blir senere i svangerskapet. Har vært mye kvalm, men det er bedre enn før, og så sover jeg hele tiden. Blitt kjempekresen på mat, føler meg som et barn selv nå. Før spiste jeg hva som helst når som helst, og helst det særeste på menyen. Nå vil jeg bare ha mild mat, og ofte men lite om gangen.

Kjenner meg godt igjen i det med sære matvaner. Når jeg er på mitt kvalmeste orker jeg stort sett bare fiskepudding i hvit saus eller rømmegrøt... veldig spesielt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 21 år og gift med mannen min. Menstermin er 5 januar og har hørt hjertelyden. Vi gleder oss veldig veldig begge to! Alle vet det og alt er bare kjempe kjekt i grunnen. Over 12 ukers kneika og den verste trøttheten har avtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år her også, fra Trondheim.

Venter første barnet, termin ca 15 januar :) gleder oss stort!

 

Jeg jobber i barnehage som barne- og ungdomsarbeider. Samboer i samme yrket på barneskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 fra vestlandet samboer med en tysker :) og en jente på snart 3. Ønsket meg to tette men mistet to ganger så håper at h*n vil være i magen til januar :) 

 

Termin 10 januar.

 

Driver mitt egent firma innenfor markedsføring og trives veldig godt med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei alle sammen :)

 

Er 33 og gravid med første. Møtte samboer (som er 43 nå) for nesten tre år siden, og det satte i gang den biologiske klokka for begge to. Så veldig glad for at det klaffet etter et års tid med prøving. Er 10+3 i dag og har termin 13 Januar etter beregning på UL for noen dager siden (menstermin er 11 januar).

 

Kjøpte rekkehus ca 15 min utenfor Ålesund sentrum for 1,5 år siden. Veldig fornøyd med beliggenheten i rolig område, privat hage med skog bak huset og lekeplass rett over veien på andre siden. Barnehage og barneskole er rett ned i gata (gjett om vi hadde barn i tankene når vi kjøpte ;) )

 

Jobber som butikksjef, så er på beina mesteparten av dagen. Merker det i ryggen allerede, så spent på hvordan det blir senere i svangerskapet. Har vært mye kvalm, men det er bedre enn før, og så sover jeg hele tiden. Blitt kjempekresen på mat, føler meg som et barn selv nå. Før spiste jeg hva som helst når som helst, og helst det særeste på menyen. Nå vil jeg bare ha mild mat, og ofte men lite om gangen.

Kjenner meg godt igjen i det med sære matvaner. Når jeg er på mitt kvalmeste orker jeg stort sett bare fiskepudding i hvit saus eller rømmegrøt... veldig spesielt :)

 

 

Hehe, her går det mye i potetstappe fra pose for tiden. Det verste er at det smaker så nydelig godt, får helt gourmetfølelse av det :P 

Men nå har kvalmen blitt mer sånn at den kommer og går. Og når den er borte kan jeg få lyst på ting som var uaktuelt første ukene. F.eks sushi. 

 

Rømmegrøt har jeg hatt skikkelig lyst på. Men tåler ikke gluten, og har ikke orket å lage selv. Så det har blitt med tanken. Men har spist litt risengrynsgrøt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Jeg er 26 år og samboer med en flott mann på 34. Vi har en sønn født mars 13 og er endelig gravid med lillebror/lillesøster.

Bor på østlandet.

Er utdannet barnevernspedagog, jobber som ped.leder.

 

Termin er 21 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)

Jeg er 34 år fra Sunnmøre, og vi venter vårt tredje barn... Har en gutt f.04, og ei jente f.13.. Har ikke turt å sett så mye innom disse sidene her, siden jeg har mistet noen ganger tidligere... Men i dag fikk jeg se en perfekt liten klump med armer og bein som bevegde seg på ultralyd.. 9+3 i dag, og har termin 28.januar.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei 😊 Jeg er 32 år(blir 33),bor i Nordland. Har mens termin 26 januar. Har to døtre fra et tidligere forhold(di er 11 og 9 år). Så dette blir en liten attpåklatt dette😉😊 Har nylig flyttet inn sammen med barnefar til lille nurk,og vi gleder oss stort til januar😀 Det blir hans første,så det blir en arving til gården vi bor på😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann 😊 er 21 år gammel, bosatt i Troms. Gifter meg 3. juli med min beste venn og kjæreste gjennom 6 år <3 har menstermin 7. januar, og vi venter vårt første barn. Har nettopp kjøpt oss leilighet, som vi overtar 13. juli 😃 har spennende tider i møte, og ser frem til alt som skal skje <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32, har to nydelige små gutter på 1 og 3 år. Nå venter vi 3. mann, og er veldig spente på å møte den nye lille krabaten.

Vi hørte på tidlig ul at det var 80% sjanse for gutt når man har 2 gutter fra før (har ikke helt funnet forskning som støtter dette), og gleder oss veldig til å møte lille gullet.

Vi bor like ved Oslo. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! 😀

Jeg er 23 år, fra Vestlandet. Sykepleierstudent og samboer med en som også studerer. Graviditeten var ikke planlagt - men vi gleder oss og satser på at dette kommer til å gå bra! :-) har termin 25 januar 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

Jeg er snart 24 år og har to barn, en gutt på 4 år og ei jente på 7 mnd. Termin med nr.3 er 21. Januar.

Var et stort sjokk å finne ut at tredjemann er på vei, men bi gleder oss. Blir 13 mnd mellom di to minste, så dette blir travle år fremover 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...