Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Hvordan opplever dere det? Har ei venninne hvor jeg i sammenkomster føler meg "liten" i hennes nærvær. Det kommer stadig små stikk fra henne, samtidig som hun er morsom og et midtpunkt.. Vanskelig å forklare. Føler at hun ikke liker meg spesielt godt egentlig. Anonymous poster hash: df070...985
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Hvordan opplever dere det? Har ei venninne hvor jeg i sammenkomster føler meg "liten" i hennes nærvær. Det kommer stadig små stikk fra henne, samtidig som hun er morsom og et midtpunkt.. Vanskelig å forklare. Føler at hun ikke liker meg spesielt godt egentlig. Anonymous poster hash: df070...985 Evt så er du en trussel for henne av en eller annen grunn Anonymous poster hash: 8b2ce...162
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Hvordan opplever dere det? Har ei venninne hvor jeg i sammenkomster føler meg "liten" i hennes nærvær. Det kommer stadig små stikk fra henne, samtidig som hun er morsom og et midtpunkt.. Vanskelig å forklare. Føler at hun ikke liker meg spesielt godt egentlig. Anonymous poster hash: df070...985 Evt så er du en trussel for henne av en eller annen grunn Anonymous poster hash: 8b2ce...162 Kanskje, hmm.. Anonymous poster hash: df070...985
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Hvordan opplever dere det? Har ei venninne hvor jeg i sammenkomster føler meg "liten" i hennes nærvær. Det kommer stadig små stikk fra henne, samtidig som hun er morsom og et midtpunkt.. Vanskelig å forklare. Føler at hun ikke liker meg spesielt godt egentlig. Anonymous poster hash: df070...985 Evt så er du en trussel for henne av en eller annen grunn Anonymous poster hash: 8b2ce...162 Kanskje, hmm.. Anonymous poster hash: df070...985 Du er nok veldig mye penere enn henne Anonymous poster hash: ae758...54e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Hadde en venninne som var veldig manipulerende. Hun var alltid festens midtpunkt, løy for å fremstå mer perfekt, og latterliggjorde meg foran de andre, men veldig diskre. Privat også var hun veldig flink til å kritisere meg, få meg til å føle meg dum. Selv skulle hun bruke meg til å føle seg perfekt. Og bruke meg var hun veldig flink til. Jeg fikk nok, for det ble bare verre og verre. Så vi har ikke pratet sammen på over 1 år. Og det var ikke noe tap. Anonymous poster hash: 68d6c...a21
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Hvordan opplever dere det? Har ei venninne hvor jeg i sammenkomster føler meg "liten" i hennes nærvær. Det kommer stadig små stikk fra henne, samtidig som hun er morsom og et midtpunkt.. Vanskelig å forklare. Føler at hun ikke liker meg spesielt godt egentlig. Anonymous poster hash: df070...985 Evt så er du en trussel for henne av en eller annen grunn Anonymous poster hash: 8b2ce...162 Kanskje, hmm.. Anonymous poster hash: df070...985 Du er nok veldig mye penere enn henne Anonymous poster hash: ae758...54e Neida, er ikke det;) Hun er en flott dame. Anonymous poster hash: df070...985
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Hadde en venninne som var veldig manipulerende. Hun var alltid festens midtpunkt, løy for å fremstå mer perfekt, og latterliggjorde meg foran de andre, men veldig diskre. Privat også var hun veldig flink til å kritisere meg, få meg til å føle meg dum. Selv skulle hun bruke meg til å føle seg perfekt. Og bruke meg var hun veldig flink til. Jeg fikk nok, for det ble bare verre og verre. Så vi har ikke pratet sammen på over 1 år. Og det var ikke noe tap. Anonymous poster hash: 68d6c...a21 Huff godt at du kuttet kontakten med henne. Venninnen min ekskluderer meg i noen tilfeller, later som hun glemte å inkludere meg. (Høres litt fjortis ut😉) Hun er nok litt sjalu på kontakten jeg har fått etterhvert med en nær venninne av henne.. Kom på det nå.. Hun latterliggjør kanskje litt, ja. Anonymous poster hash: df070...985
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #8 Skrevet 18. juni 2015 Jeg har en sånn. Men hun er har skikkelig lav selvtillit og er ikke festens midtpunkt så jeg tenker at jeg gjør henne usikker for et eller annet og plasserer det hos henne fullstendig. Anonymous poster hash: 27de1...2b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå