Gå til innhold

Hva har dere av drikke i kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå ha jeg springvann (står bakerst der som "isen" fra fryseboksen kommer opp, så det er iiiiskaldt og smaker herlig), rismelk med vaniljesmak, hvitvin, baileys og Fun-saft, både blandet og ublandet. For noen timer siden hadde jeg også Cola Zero. Skal sies at jeg kjøpte den pga halsbetennelse, og trengte noe som "skrapte" litt opp ;)

Anonymous poster hash: c627d...b77
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melk, juice, cola, farris, øl, rødvin(kartong), champagne, chablis og prosecco. Skjønner det er på tide med en fest snart ☺️

Skrevet

Nå har vi Capri sonne, masse brus og melk. Vanligvis har vi bare melk, og noen ganger juice i kjøleskapet. Men i morgen er det bursdagsfeiring av tenåringen. Så da må vi nesten ha brus.

På sommeren pleier vi alltid å ha Capri sonne i hus, for da er vi mye på farten, og det er praktisk og ha med som drikke, sammen med vann.

Anonymous poster hash: 36925...da6

Du vet at det bare er vann med masse sukker og fargestoff?

Anonymous poster hash: 6fb31...e9c

Skrevet

Capri sonne er noe drit altså -omtrent det samme som det er i sånn gel man hiver i seg på slutten av harde treningsøkter/sykkelritt etc for å få en skikkelig sukkerboost.. 😳

Anonymous poster hash: ff73b...845

Skrevet

Melk, vann, Farris, noen hveteøl og et par flasker vin.

Anonymous poster hash: 04800...3d6

Skrevet

Er på ferie og her har vi mye drikke i kjøleskapet...

Melk, juice, flaskevann, vann med kullsyre, cola, fanta, Pepsi Max, ei åpna flaske hvitvin og ei uåpna, diverse ølbokser, Aquarius. Tror det står noe annet alkoholholdig der også, men det e svigerforeldrene mine sitt. Kommer ikke påmeldt og gidder ikke reise meg for å sjekke...

Anonymous poster hash: 163eb...b14

Skrevet

Melk

Juice

Cola Zero

Vanlig Cola

Øl

Danonino drikkeyoghurt

Anonymous poster hash: f0e89...f89

Skrevet

Øl, Pepsi Max, fanta, melk i ulike varianter, vann.

Anonymous poster hash: 11401...02e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...