Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Veier 60 og skal ned ti kg for å være der jeg var tidligere mtp vekt. Jeg spiser sunt hver eneste dag, jogger i bakker annenhver dag men vekten står bom fast. I dag var det veiedag, og jeg har gått ned 100g på to uker. Jeg veier all mat sånn at jeg vet hva jeg får i meg, og har ikke skeiet ut en eneste dag. Dette er slik en vanlig dag ser ut for meg: Frokost: grov knekkebrød med egg og salat. Lunsj: et eple, et skyr beger. Middag: kyllingfilet med grønne linser og av og til litt ekstra salat. Hvorfor går jeg ikke ned? Anonymous poster hash: c8450...0a2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Kanskje du rett og slett er på din matchvekt nå? Vet ikke hva du sammenligner med, men det er nå sånn at vi blir noen kg tyngre med årene da. Anonymous poster hash: e556d...676
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Ta heller å mål med målbånd enn å veie deg:) Anonymous poster hash: 01ec8...f71
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Det er ikke lett å gå ned når man allerede har en ganske normal vekt. Du får kjøre på med styrke og joggeturer Anonymous poster hash: 81694...ea5
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Veier 60 og skal ned ti kg for å være der jeg var tidligere mtp vekt. Jeg spiser sunt hver eneste dag, jogger i bakker annenhver dag men vekten står bom fast. I dag var det veiedag, og jeg har gått ned 100g på to uker. Jeg veier all mat sånn at jeg vet hva jeg får i meg, og har ikke skeiet ut en eneste dag. Dette er slik en vanlig dag ser ut for meg: Frokost: grov knekkebrød med egg og salat. Lunsj: et eple, et skyr beger. Middag: kyllingfilet med grønne linser og av og til litt ekstra salat. Hvorfor går jeg ikke ned? Anonymous poster hash: c8450...0a2 Sikker på at du ikke spiser litt lite? Regner med at du teller kalorier? Uten at jeg har regnet det ut, så synes jeg det ser litt lite ut. Kanskje du trenger litt mer fett. Anonymous poster hash: 1c162...68b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Veier 60 og skal ned ti kg for å være der jeg var tidligere mtp vekt. Jeg spiser sunt hver eneste dag, jogger i bakker annenhver dag men vekten står bom fast. I dag var det veiedag, og jeg har gått ned 100g på to uker. Jeg veier all mat sånn at jeg vet hva jeg får i meg, og har ikke skeiet ut en eneste dag. Dette er slik en vanlig dag ser ut for meg: Frokost: grov knekkebrød med egg og salat. Lunsj: et eple, et skyr beger. Middag: kyllingfilet med grønne linser og av og til litt ekstra salat. Hvorfor går jeg ikke ned? Anonymous poster hash: c8450...0a2 Sikker på at du ikke spiser litt lite? Regner med at du teller kalorier? Uten at jeg har regnet det ut, så synes jeg det ser litt lite ut. Kanskje du trenger litt mer fett. Anonymous poster hash: 1c162...68b Hvor høy er du forresten? Anonymous poster hash: 1c162...68b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Kast vekten, Finn frem målebåndet og ta ukentlige bilder av kroppen din da vil du se forskjell. Gå inn på Elitept.no på Facebook så vil du se at vekt har ingen ting å si. Anonymous poster hash: 95c90...3b2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #8 Skrevet 18. juni 2015 Du spiser for lite! Fire til fem måltider om dagen. Anonymous poster hash: 95c90...3b2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #9 Skrevet 18. juni 2015 Veier 60 og skal ned ti kg for å være der jeg var tidligere mtp vekt.Jeg spiser sunt hver eneste dag, jogger i bakker annenhver dag men vekten står bom fast. I dag var det veiedag, og jeg har gått ned 100g på to uker. Jeg veier all mat sånn at jeg vet hva jeg får i meg, og har ikke skeiet ut en eneste dag.Dette er slik en vanlig dag ser ut for meg:Frokost: grov knekkebrød med egg og salat.Lunsj: et eple, et skyr beger.Middag: kyllingfilet med grønne linser og av og til litt ekstra salat.Hvorfor går jeg ikke ned?Anonymous poster hash: c8450...0a2 Sikker på at du ikke spiser litt lite? Regner med at du teller kalorier? Uten at jeg har regnet det ut, så synes jeg det ser litt lite ut. Kanskje du trenger litt mer fett. Anonymous poster hash: 1c162...68b Syns også dette ser lite ut. Du skader bar forbrenningen din på den sultekuren. Anonymous poster hash: 5d760...106
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #10 Skrevet 18. juni 2015 Veier 60 og skal ned ti kg for å være der jeg var tidligere mtp vekt. Jeg spiser sunt hver eneste dag, jogger i bakker annenhver dag men vekten står bom fast. I dag var det veiedag, og jeg har gått ned 100g på to uker. Jeg veier all mat sånn at jeg vet hva jeg får i meg, og har ikke skeiet ut en eneste dag. Dette er slik en vanlig dag ser ut for meg: Frokost: grov knekkebrød med egg og salat. Lunsj: et eple, et skyr beger. Middag: kyllingfilet med grønne linser og av og til litt ekstra salat. Hvorfor går jeg ikke ned? Anonymous poster hash: c8450...0a2 Mindre karbo mer fett. For å forbrenne fett må du spise fett! Anonymous poster hash: 4e1a3...8ed
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #11 Skrevet 18. juni 2015 Veier 60 og skal ned ti kg for å være der jeg var tidligere mtp vekt.Jeg spiser sunt hver eneste dag, jogger i bakker annenhver dag men vekten står bom fast. I dag var det veiedag, og jeg har gått ned 100g på to uker. Jeg veier all mat sånn at jeg vet hva jeg får i meg, og har ikke skeiet ut en eneste dag.Dette er slik en vanlig dag ser ut for meg:Frokost: grov knekkebrød med egg og salat.Lunsj: et eple, et skyr beger.Middag: kyllingfilet med grønne linser og av og til litt ekstra salat.Hvorfor går jeg ikke ned?Anonymous poster hash: c8450...0a2 Sikker på at du ikke spiser litt lite? Regner med at du teller kalorier? Uten at jeg har regnet det ut, så synes jeg det ser litt lite ut. Kanskje du trenger litt mer fett. Anonymous poster hash: 1c162...68b Syns også dette ser lite ut. Du skader bar forbrenningen din på den sultekuren. Anonymous poster hash: 5d760...106 Nå sier jeg ikke så mye om hvor mye det er i porsjonene da. Blir alltid mett og legger meg ikke sulten, så sulter meg ikke. Er 160. Cm Anonymous poster hash: c8450...0a2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #12 Skrevet 18. juni 2015 Veier 60 og skal ned ti kg for å være der jeg var tidligere mtp vekt.Jeg spiser sunt hver eneste dag, jogger i bakker annenhver dag men vekten står bom fast. I dag var det veiedag, og jeg har gått ned 100g på to uker. Jeg veier all mat sånn at jeg vet hva jeg får i meg, og har ikke skeiet ut en eneste dag.Dette er slik en vanlig dag ser ut for meg:Frokost: grov knekkebrød med egg og salat.Lunsj: et eple, et skyr beger.Middag: kyllingfilet med grønne linser og av og til litt ekstra salat.Hvorfor går jeg ikke ned?Anonymous poster hash: c8450...0a2 Sikker på at du ikke spiser litt lite? Regner med at du teller kalorier? Uten at jeg har regnet det ut, så synes jeg det ser litt lite ut. Kanskje du trenger litt mer fett. Anonymous poster hash: 1c162...68b Syns også dette ser lite ut. Du skader bar forbrenningen din på den sultekuren. Anonymous poster hash: 5d760...106 Nå sier jeg ikke så mye om hvor mye det er i porsjonene da. Blir alltid mett og legger meg ikke sulten, så sulter meg ikke. Er 160. Cm Anonymous poster hash: c8450...0a2 Men du trenger kanskje mer fett i kostholdet? Anonymous poster hash: 1c162...68b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #13 Skrevet 18. juni 2015 Du spiser altfor lite!! Minimum 4-5 måltid og mye vann! Nå spiser du så lite at kroppen går i sparebluss og tviholder på det den har.... Anonymous poster hash: cce4e...890
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå