GÃ¥ til innhold

Argh!!! Kranglete unger!!!😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem nå og da var h***** løs!!! Skal gå til anskaffelse av en "Get along"-tskjorte snarest! Kranglefanter!!😡 (vet ikke hvor de har det fra, jeg og broren min kranglet da aaaaldri!😂)

Anonymous poster hash: 390fb...328

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg må skaffe meg en sånn t-skjorte selv. Her er gutta i tottene på hverandre hele f#€ings tida, og det klikker snart for meg!!

Anonymous poster hash: b575d...591

Skrevet

😂😂😂 Når disse to hjemme her starter å fyre opp hverandre og begynner å krange, så hadde det aldri hjulpet med ei t-skjorte for å si det sånn 😆 Søskenkjærlighet, hehe

Anonymous poster hash: b50db...643

Skrevet

Nesten så jeg vurderer å kjøpe to sett med boxehansker, så kan de få denge løs på hverandre :o

Anonymous poster hash: b575d...591

Skrevet

Boksehansker ja! Genialt!😂 De er bestevenner nå da! Ligger og velter seg på en madrass og snakker om alt de skal gjøre sammen i sommer! Unger!!! Haha!😂

Skrevet

Ei t-skjorte å putte hele hurven i og der får de sitte til de tåler trynet på hverandre (y)

Anonymous poster hash: 56371...fab

Skrevet

Ei t-skjorte å putte hele hurven i og der får de sitte til de tåler trynet på hverandre (y)

Anonymous poster hash: 56371...fab

T-skjorta hadde sikkert revna! Syns jeg hører de: "uuuuuh, han er borti meg!!! Han ser på meg!!! Han pustet på meg!!!! Han er på samme planet som meg!!!!"

de er jo morsomme da!😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...