Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Andre? Anonymous poster hash: 89b80...7e4
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Jeg hadde det kun første dagen. Ellers hadde jeg en periode der jeg måtte på do etter jeg hadde tatt det, men da var det ikke diaré. Vanlig bivirkning. Hvor lenge har du brukt preparatet? Anonymous poster hash: 66e26...69d
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Jeg hadde det kun første dagen. Ellers hadde jeg en periode der jeg måtte på do etter jeg hadde tatt det, men da var det ikke diaré. Vanlig bivirkning. Hvor lenge har du brukt preparatet? Anonymous poster hash: 66e26...69d Prøvd før i en periode på 3 mnd. Etter 3 ukers bruk kom diareen og stoppet aldri. Begynte då på ny medisin og har nå prøvd 4 forskjellige merker som ikke virket. Er tilbake på Sertralin nå, men allerede etter 14 dager kom diareen og ser ikke ut til å bli bedre. Gått på dem i 4 uker nå.. Anonymous poster hash: 89b80...7e4
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Kjedelig at du har slike bivirkninger. Kanskje du bør prøve en annen medisin igjen? Jeg har gått på sertralin i tre år nå. Har ingen bivirkninger. Er forskjellig hvordan man reagerer. Snakk med legen din. Det bør ikke være slik at bivirkningene overskygger den positive effekten. Anonymous poster hash: 66e26...69d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå