Gå til innhold

Et ipad spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at ipaden de siste dagene har fått et nytt ikon øverst til høyre i skjermen.. Ytterst er batteriet, så prosenten, så kommer dette tegnet. Det er som en pil som peker oppover og mot hjørnet. Ikke sett det før, og jeg er blank på data... Kan noen hjelpe meg med å si hva det er?

Anonymous poster hash: c6211...4e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gps - noen har skrudd på stedstjenester kanskje. Min er alltid på :)

Anonymous poster hash: b3726...a54

Skrevet

Hvis du ikke bruker stedstjenester slår du den av. Den bruker en del strøm.

Anonymous poster hash: 64c7e...061
Skrevet

Tusen takk for svar!

Har dette noen bakdeler? Har ikke simkort så vet det ikke koster noe ekstra, men vil da fx facebook lettere kunne spore og samle info om meg?

Skrevet

Tusen takk for svar!

Har dette noen bakdeler? Har ikke simkort så vet det ikke koster noe ekstra, men vil da fx facebook lettere kunne spore og samle info om meg?

Det koster ikke noe, men ja det vil kunne samle info om deg. Er bare å skru av :)

Anonymous poster hash: b3726...a54

Skrevet

Tusen takk for svar!

Har dette noen bakdeler? Har ikke simkort så vet det ikke koster noe ekstra, men vil da fx facebook lettere kunne spore og samle info om meg?Anonymous poster hash: c6211...4e8

Det koster ikke noe, men ja det vil kunne samle info om deg. Er bare å skru av :)Anonymous poster hash: b3726...a54

rødmer her...men hvor slår jeg den av... Sorry altså...

Skrevet

Er jo noen apper som benytter stedstjenester. F. eks. værapper osv for å vise været der du er. 

Anonymous poster hash: 64c7e...061

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...