Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Sikkert mange som gjør dette men, tenkte å tipse uansett.De to minste bleiestørrelsene koster jo kun 20 kr, mens de større koster 50.Dersom dere har kwi bleiekort, eller andre bleieavtaler.Kjøp 3 av den minste, og ta større størrelser på gratispakkene. Så kan dere spare opp et lite lager med bleier Anonymous poster hash: a98c1...aec
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Eller kjøp billige bleier. Libero og Pampers gir daglige lekasjer på min sønn, fra str 2. Så her går det i bleier fra Rema og First price, ingen lekasjer og billig Anonymous poster hash: 54102...14f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Bleier har jo blitt billig uansett. Remableiene er helt supre de. De billige pampersbleiene gir lekkasjer... Anonymous poster hash: a8f47...49a
mammantilT&I Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Jeg sverger også til rema sine på min 10 mnd gamle jente. Men et godt tips om man bruker feks Libero, som er endel av kiwiavtalen
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Jeg bruker også bare rema eller coop nå. Men syns libero eller pampers passet bedre på små babyrumper da de er litt mykere og tynnere. Noen av billigbleiene er grusomt stive og tjukke Anonymous poster hash: a98c1...aec
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Eller kjøp billige bleier. Libero og Pampers gir daglige lekasjer på min sønn, fra str 2. Så her går det i bleier fra Rema og First price, ingen lekasjer og billig Anonymous poster hash: 54102...14f Selvfølgelig kan man kjøpe billig bleier. Men det skader jo ikke å få dem gratis heller. Jeg snakker jo om å samle opp f.eks pakker i størrelse 3 mens man bruker str 1-2. Så har man en del av dem, og kan evt begynne på billig-bleiene når man går tom Anonymous poster hash: a98c1...aec
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #8 Skrevet 18. juni 2015 Eller kjøp billige bleier. Libero og Pampers gir daglige lekasjer på min sønn, fra str 2. Så her går det i bleier fra Rema og First price, ingen lekasjer og billig Anonymous poster hash: 54102...14f Selvfølgelig kan man kjøpe billig bleier. Men det skader jo ikke å få dem gratis heller. Jeg snakker jo om å samle opp f.eks pakker i størrelse 3 mens man bruker str 1-2. Så har man en del av dem, og kan evt begynne på billig-bleiene når man går tom Anonymous poster hash: a98c1...aec Joda, om de bleiene funker på ditt barn Libero i str 2 ga lekajse på nesten alle bleiene, både tiss og bæsj. Der og da var ikke str 1 bedre. Så å kjøpe inn mer Libero kunne vi jo ikke selv om bleiene hadde blitt gratis med kiwikortet. Pampers ga litt mindre lekasjer men hver dag. Men supert for de som kan bruke Libero&Pampers og få gratispakker Anonymous poster hash: 54102...14f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #9 Skrevet 18. juni 2015 Eller kjøp billige bleier. Libero og Pampers gir daglige lekasjer på min sønn, fra str 2. Så her går det i bleier fra Rema og First price, ingen lekasjer og billig Anonymous poster hash: 54102...14f Selvfølgelig kan man kjøpe billig bleier. Men det skader jo ikke å få dem gratis heller. Jeg snakker jo om å samle opp f.eks pakker i størrelse 3 mens man bruker str 1-2. Så har man en del av dem, og kan evt begynne på billig-bleiene når man går tom Anonymous poster hash: a98c1...aec Joda, om de bleiene funker på ditt barn Libero i str 2 ga lekajse på nesten alle bleiene, både tiss og bæsj. Der og da var ikke str 1 bedre. Så å kjøpe inn mer Libero kunne vi jo ikke selv om bleiene hadde blitt gratis med kiwikortet. Pampers ga litt mindre lekasjer men hver dag. Men supert for de som kan bruke Libero&Pampers og få gratispakker Anonymous poster hash: 54102...14f Hvorfor i alle dager trekke opp dette? Det er jo knekkende likegyldig... Takk for tips, HI! Anonymous poster hash: 7332b...cbf
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #11 Skrevet 18. juni 2015 Eller kjøp billige bleier. Libero og Pampers gir daglige lekasjer på min sønn, fra str 2. Så her går det i bleier fra Rema og First price, ingen lekasjer og billig Anonymous poster hash: 54102...14f Selvfølgelig kan man kjøpe billig bleier. Men det skader jo ikke å få dem gratis heller. Jeg snakker jo om å samle opp f.eks pakker i størrelse 3 mens man bruker str 1-2. Så har man en del av dem, og kan evt begynne på billig-bleiene når man går tom Anonymous poster hash: a98c1...aec Joda, om de bleiene funker på ditt barn Libero i str 2 ga lekajse på nesten alle bleiene, både tiss og bæsj. Der og da var ikke str 1 bedre. Så å kjøpe inn mer Libero kunne vi jo ikke selv om bleiene hadde blitt gratis med kiwikortet. Pampers ga litt mindre lekasjer men hver dag. Men supert for de som kan bruke Libero&Pampers og få gratispakker Anonymous poster hash: 54102...14f Hvorfor i alle dager trekke opp dette? Det er jo knekkende likegyldig... Takk for tips, HI! Anonymous poster hash: 7332b...cbf Hvorfor skal man inngå bleieavtale dersom bleiene lekker? Da er det vel bedre å fine merket som passer fremfør å kjøpe "kjente" og dyrere merker for å få med en ekstra pakke? Men ja, tipset ditt er jo i utgangspunktet bra. Hvis man vil ha de bleiene det er avtale på. Er tydeligvis mange som det ikke passer for. Anonymous poster hash: c4735...fa3
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #12 Skrevet 18. juni 2015 Eller kjøp billige bleier. Libero og Pampers gir daglige lekasjer på min sønn, fra str 2. Så her går det i bleier fra Rema og First price, ingen lekasjer og billig Anonymous poster hash: 54102...14f Selvfølgelig kan man kjøpe billig bleier. Men det skader jo ikke å få dem gratis heller. Jeg snakker jo om å samle opp f.eks pakker i størrelse 3 mens man bruker str 1-2. Så har man en del av dem, og kan evt begynne på billig-bleiene når man går tom Anonymous poster hash: a98c1...aec Joda, om de bleiene funker på ditt barn Libero i str 2 ga lekajse på nesten alle bleiene, både tiss og bæsj. Der og da var ikke str 1 bedre. Så å kjøpe inn mer Libero kunne vi jo ikke selv om bleiene hadde blitt gratis med kiwikortet. Pampers ga litt mindre lekasjer men hver dag. Men supert for de som kan bruke Libero&Pampers og få gratispakker Anonymous poster hash: 54102...14f Det kommer an på barnet såklart. Mitt barn har aldri kunnet bruke truse-bleier fra noen av merkene. Kort barn, og disse bleiene passer tydeligvis best på slanke, smale barn. Men man må jo bare prøve seg frem Anonymous poster hash: a98c1...aec
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #13 Skrevet 18. juni 2015 Eller kjøp billige bleier. Libero og Pampers gir daglige lekasjer på min sønn, fra str 2. Så her går det i bleier fra Rema og First price, ingen lekasjer og billig Anonymous poster hash: 54102...14f Selvfølgelig kan man kjøpe billig bleier. Men det skader jo ikke å få dem gratis heller. Jeg snakker jo om å samle opp f.eks pakker i størrelse 3 mens man bruker str 1-2. Så har man en del av dem, og kan evt begynne på billig-bleiene når man går tom Anonymous poster hash: a98c1...aec Joda, om de bleiene funker på ditt barn Libero i str 2 ga lekajse på nesten alle bleiene, både tiss og bæsj. Der og da var ikke str 1 bedre. Så å kjøpe inn mer Libero kunne vi jo ikke selv om bleiene hadde blitt gratis med kiwikortet. Pampers ga litt mindre lekasjer men hver dag. Men supert for de som kan bruke Libero&Pampers og få gratispakker Anonymous poster hash: 54102...14f Hvorfor i alle dager trekke opp dette? Det er jo knekkende likegyldig... Takk for tips, HI! Anonymous poster hash: 7332b...cbf Greit å vite at ikke alle bleier funker for alle babyer. Men selvfølgelig et bra tips, skrev jo det. Anonymous poster hash: 54102...14f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #14 Skrevet 18. juni 2015 Pampers bleier koster jo mellom 7 og 13kr pakka på REMA! Mye billigere enn Kiwi Dessuten er pampers de eneste bleiene som duger:) Bortsett fra Rema bleier fra str 4 og oppover Anonymous poster hash: 6fc4b...fc3
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #15 Skrevet 18. juni 2015 Pampers bleier koster jo mellom 7 og 13kr pakka på REMA! Mye billigere enn Kiwi Dessuten er pampers de eneste bleiene som duger:) Bortsett fra Rema bleier fra str 4 og oppover Anonymous poster hash: 6fc4b...fc3 7 kr for en pakke pampers? Neppe. Og pampers fungerer ikke på alle barn selv om det var det som passet ditt barn! Anonymous poster hash: a98c1...aec
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #16 Skrevet 18. juni 2015 Bra tips HI! Det skal jeg gjøre når babyen kommer:-) Anonymous poster hash: 3561b...c8f
the amazing spidermamma Skrevet 18. juni 2015 #17 Skrevet 18. juni 2015 Synes det var et veldig godt tips! :-)Jeg tenkte aldri på det. Men håper snart vi skal slutte å kjøpe bleier, snart på tide med avvenning.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #18 Skrevet 18. juni 2015 Bare på BiM/DiB: HI deler et sparetips på bleier, lesere kverulerer som vanlig Well done kverulanter :p Anonymous poster hash: 47d15...593
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #19 Skrevet 19. juni 2015 Et annet tips: skal du kjøpe flere bleiepakker samtidig på det kjøpet som utløser bonus, altså bleiepakke nr 4, får du automatisk den billigste gratis. Ønsker man den dyreste gratis, må man først betale for de billigste bleiene opp til bleie nr 3 på kortet, få stempel, og så betale for den dyreste separat. Oppdaget dette da jeg kjøpte en pakke til 20 kr og en til 80 kr og fikk den til 20 kr gratis. Ser det står på kortet da, men sånt man gjerne ikke tenker over.. Anonymous poster hash: 0f08e...a84
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #20 Skrevet 19. juni 2015 Pampers bleier koster jo mellom 7 og 13kr pakka på REMA! Mye billigere enn Kiwi Dessuten er pampers de eneste bleiene som duger:) Bortsett fra Rema bleier fra str 4 og oppover Anonymous poster hash: 6fc4b...fc3 7 kr for en pakke pampers? Neppe. Og pampers fungerer ikke på alle barn selv om det var det som passet ditt barn! Anonymous poster hash: a98c1...aec Jepp! 7kr! Da har du ikke vært på Rema ofte Str 1 hamstret jeg når de kostet 6.50. Str 2 og 3 koster 9 kr Anonymous poster hash: 6fc4b...fc3
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #21 Skrevet 19. juni 2015 Pampers bleier koster jo mellom 7 og 13kr pakka på REMA! Mye billigere enn Kiwi Dessuten er pampers de eneste bleiene som duger:) Bortsett fra Rema bleier fra str 4 og oppover Anonymous poster hash: 6fc4b...fc3 7 kr for en pakke pampers? Neppe. Og pampers fungerer ikke på alle barn selv om det var det som passet ditt barn! Anonymous poster hash: a98c1...aec Jepp! 7kr! Da har du ikke vært på Rema ofte Str 1 hamstret jeg når de kostet 6.50. Str 2 og 3 koster 9 kr Anonymous poster hash: 6fc4b...fc3 Nei tror aldri jeg handlet minibleiene på rema. Det var jo sinnsykt billig. Trodde prisen på slike ting "skulle" være noen lunde likt alle steder jeg. Da vet jeg det til nestemann kommer. hehe Anonymous poster hash: a98c1...aec
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #22 Skrevet 19. juni 2015 Et annet tips: skal du kjøpe flere bleiepakker samtidig på det kjøpet som utløser bonus, altså bleiepakke nr 4, får du automatisk den billigste gratis. Ønsker man den dyreste gratis, må man først betale for de billigste bleiene opp til bleie nr 3 på kortet, få stempel, og så betale for den dyreste separat. Oppdaget dette da jeg kjøpte en pakke til 20 kr og en til 80 kr og fikk den til 20 kr gratis. Ser det står på kortet da, men sånt man gjerne ikke tenker over.. Anonymous poster hash: 0f08e...a84 Nei, det stemmer ikke på kiwiavtalen! Der får du bleiepakken som blir slått inn som nummer fire gratis! Anonymous poster hash: a3944...d5f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #23 Skrevet 19. juni 2015 Et annet tips: skal du kjøpe flere bleiepakker samtidig på det kjøpet som utløser bonus, altså bleiepakke nr 4, får du automatisk den billigste gratis. Ønsker man den dyreste gratis, må man først betale for de billigste bleiene opp til bleie nr 3 på kortet, få stempel, og så betale for den dyreste separat. Oppdaget dette da jeg kjøpte en pakke til 20 kr og en til 80 kr og fikk den til 20 kr gratis. Ser det står på kortet da, men sånt man gjerne ikke tenker over.. Anonymous poster hash: 0f08e...a84 Nei, det stemmer ikke på kiwiavtalen! Der får du bleiepakken som blir slått inn som nummer fire gratis! Anonymous poster hash: a3944...d5f Jeg har brukt kiwi sin bleieavtale, og da jeg handlet to ulike str samtidig, ble den billigste gratis. Så det er nok lurt å ta den dyrere separat, så er man sikret at det er den som kommer som nr 4. Anonymous poster hash: d179b...fe4
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #24 Skrevet 19. juni 2015 Et annet tips: skal du kjøpe flere bleiepakker samtidig på det kjøpet som utløser bonus, altså bleiepakke nr 4, får du automatisk den billigste gratis. Ønsker man den dyreste gratis, må man først betale for de billigste bleiene opp til bleie nr 3 på kortet, få stempel, og så betale for den dyreste separat. Oppdaget dette da jeg kjøpte en pakke til 20 kr og en til 80 kr og fikk den til 20 kr gratis. Ser det står på kortet da, men sånt man gjerne ikke tenker over.. Anonymous poster hash: 0f08e...a84 Nei, det stemmer ikke på kiwiavtalen! Der får du bleiepakken som blir slått inn som nummer fire gratis! Anonymous poster hash: a3944...d5f Jeg har brukt kiwi sin bleieavtale, og da jeg handlet to ulike str samtidig, ble den billigste gratis. Så det er nok lurt å ta den dyrere separat, så er man sikret at det er den som kommer som nr 4. Anonymous poster hash: d179b...fe4 Hm, det var rart.. Mener jeg fikk den dyreste gratis når jeg handlet to pakker... Må sjekke neste gang😀 Anonymous poster hash: a3944...d5f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #25 Skrevet 19. juni 2015 Et annet tips: skal du kjøpe flere bleiepakker samtidig på det kjøpet som utløser bonus, altså bleiepakke nr 4, får du automatisk den billigste gratis. Ønsker man den dyreste gratis, må man først betale for de billigste bleiene opp til bleie nr 3 på kortet, få stempel, og så betale for den dyreste separat. Oppdaget dette da jeg kjøpte en pakke til 20 kr og en til 80 kr og fikk den til 20 kr gratis. Ser det står på kortet da, men sånt man gjerne ikke tenker over..Anonymous poster hash: 0f08e...a84 Nei, det stemmer ikke på kiwiavtalen! Der får du bleiepakken som blir slått inn som nummer fire gratis!Anonymous poster hash: a3944...d5f Jeg har brukt kiwi sin bleieavtale, og da jeg handlet to ulike str samtidig, ble den billigste gratis. Så det er nok lurt å ta den dyrere separat, så er man sikret at det er den som kommer som nr 4.Anonymous poster hash: d179b...fe4 Hm, det var rart.. Mener jeg fikk den dyreste gratis når jeg handlet to pakker... Må sjekke neste gangAnonymous poster hash: a3944...d5f Det var rimi-avtalen jeg tenkte på, hvordan kiwi gjør det vet jeg ikke (kan ikke se det står noe om det). Føler meg litt dum når jeg deler opp kjøpet for å spare penger, men 60 kr her og 60 kr der blir jo litt penger etterhvert da☺ Anonymous poster hash: 0f08e...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå