Gå til innhold

56 timer siden barnet sist kastet opp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke blitt smittet enda. Men når er jeg sikker på at jeg ikke blir smittet og syk?

 

Anonymous poster hash: 17e40...138

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja rimelig sikkert.

 

 

Anonymous poster hash: 5b11d...444

Skrevet

Nja, har opplevd at det har brutt ut 4-5 dager etter ungen hadde det. Men sannsynligvis har du sluppet unna .

Skrevet

Hver gang ungen har spydd el hatt diare så har jeg blitt smittet med akkurat det samme og samme forløp. Han hadde det 5 ganger de første 6 mnd i barnehagen. Stortsett har jeg blitt syk 4-6 dager etterpå. Om jeg ikk husker feil så er inkubasjonstiden for omgangssyken på 2-4 dager men noen av virusene har lengre og noen kortere i kubasjonstid. Og man kan bli smittet i 48 timer etter den man blir smittet av spydde eller hadde diare sist.

 

Anonymous poster hash: 2d55b...abc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...