Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Jeg har ikke blitt smittet enda. Men når er jeg sikker på at jeg ikke blir smittet og syk? Anonymous poster hash: 17e40...138
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Ja rimelig sikkert. Anonymous poster hash: 5b11d...444
Krumelur Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Nja, har opplevd at det har brutt ut 4-5 dager etter ungen hadde det. Men sannsynligvis har du sluppet unna .
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Hver gang ungen har spydd el hatt diare så har jeg blitt smittet med akkurat det samme og samme forløp. Han hadde det 5 ganger de første 6 mnd i barnehagen. Stortsett har jeg blitt syk 4-6 dager etterpå. Om jeg ikk husker feil så er inkubasjonstiden for omgangssyken på 2-4 dager men noen av virusene har lengre og noen kortere i kubasjonstid. Og man kan bli smittet i 48 timer etter den man blir smittet av spydde eller hadde diare sist. Anonymous poster hash: 2d55b...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå