Gå til innhold

Dere med stort basseng i hagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sikrer dere det? Mannen og ungene har veldig lyst på det, men jeg er skeptisk med tanke på sikkerhet og ansvar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor innerst i en blindvei med en veldig skjermet hage, det er ikke folk her om vi ikke er hjemme. Vi har bassenget på plattingen på den siden av huset som vender bort fra veien så ingen ser det heller.

Vi har jo trekk på det, men ingen annen sikring enn det. 

Hadde jeg bodd midt på et byggefelt hadde jeg nok sikret bedre, gjerde med låsbar port kanskje?

Anonymous poster hash: ce4dc...20a
Skrevet

Vi var på visning på et hus som hadde stort basseng og poolområde i hagen.

De hadde port med hengelå på, og sånn trekkspilltrekk over bassenget.

Skrevet

Vi bor midt i et byggefelt. Mannen mener det er nok med et overtrekk på bassenget, det er ikke jeg enig i. Blir litt mye arbeid hvis vi må opp med gjerde og låsbar port. Er nok tryggest å bare droppe det..

Skrevet

Vi bor midt i et byggefelt. Mannen mener det er nok med et overtrekk på bassenget, det er ikke jeg enig i. Blir litt mye arbeid hvis vi må opp med gjerde og låsbar port. Er nok tryggest å bare droppe det..

Dere kan få sånn tak dere sveiver over også og ta lås på der. Ingen som får åpnet det!

Så gøy med basseng da:))))

Skrevet

Vi har det nedfelt i terrassen, med port. Det holder vel med et lokk som kan legges over, om dere tenker frittstående?

Anonymous poster hash: 397cc...ebb

Skrevet

To meter høyt klatresikkert gjerde og port med hengelås.

Anonymous poster hash: 342b1...1a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...