Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Da tenker jeg ikke på trening eller se på søppel (reality og såper og andre serier) på tv. Ikke scrapping eller sy/strikke. Gjør du noe som er spennende? Jeg drev med slektsforskning, men kom ikke lenger tilbake enn 1729 uansett hvordan jeg vred og vendte på det, så det har jeg latt ligge et par år. Drev litt og studerte historie som selvstudie, samt politikk og samfunn. Men det stopper et sted. Nå ser jeg dokumentarer hver dag om nesten alt mulig, men mest historie og samfunn. Begynner å føle at jeg har kommet til et lite stopp og trenger inspirasjon. Så... Hva gjør du? Anonymous poster hash: 83d55...e94
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Jeg liker å tegne, men tiden til å sette seg ned med det er ikke tilstede fortiden. kjøpte meg fargebok her for litt siden, tenkte det kunne bære noe siden jeh ikke finner tiden til åtegne, kjedelig å sette seg ned for en halvtime. Den ligger i sofaen, litt har jeg gjort, men glemmer den. Strikket litt her tidligere, på tide å finne frem strikketøyet igjen da barnebarnet trenger noen nye ullsokker til høsten (ikke radig på strikkepinnene så det tar litt tid) Liker å lage ting, om det er med symaskin, tegning, maling, leire, cernitt eller noe annet er det samme. Akkurat laget lavendelposer nå. Fant ut jeg har drept lavendelen min, den var ferrdig tørket så jeg kunne lage poser til den. Mitt ene barn og mormor skal ha julemesse til jul så det passet å lage det til de. Jeg har laget endel ting til de som jeg har i en boks. Prosjektet mitt omdagen er å lage drivhus. Mannen gav seg ende over da jeg satte igang, for det betyr at han må hjelpe til. Eller, jeg får ikke lov å stå i stigen og gjøre alt alene. Han har skjønt det at han bør hjelpe til, for jeg er ikke flink med sikkerheten til meg selv. Småskader bryr jeg meg ikke om, men han liker ikke å se på slikt. (Skal vel sies at jeg ikke har skadet meg mer enn litt blåveiser osv, mens han er flink til å kutte seg) Snekkring er gøy, og nå har jeg tegnet det selv, bygd selv, malt og i det hele tatt storkoser meg. Gleder meg til det blir ferdig neste uke for da kan jeg begynte å plante. Blir ikke mye rart der i år, men til nesteår blir det mye gøy der. Jeg liker å dyrke rare ting og ungene stortrives i drivhuset sammen med meg (hadde ett tidligere, men det forsvant i en storm. Så nå bygges det stormsikkert) Mannen har akkurat fått seg dreiebenk, høvelbenk og en kul sag så jeg må nok leke litt der også. Har planer om å lage julegave til barnebarnet. Bondegård med masse dyr. Disse skal vi lage i tre, så da blir nok hele familien å finne i snekkerboden tenker jeg. For her liker alle slikt. Nå som vi har masse utstyr blir det gøyere. Jeg skulle lage slik til mine unger når de var små, men så langt kom jeg aldri. Så da blir det til mannens barnebarn, hun har fått og kommer til p få mye rart. Anonymous poster hash: 2363b...d37
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Bondegård i tre hørtes spennende ut! Hbordan får du til ansiktene til dyrene? Anonymous poster hash: 83d55...e94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå