Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Sting i underlivet som er ca tre uker gamle i mellomkjøttet.de har blitt helt hule og lukter vondt.kan keg ta de vekk selv eller er det dumt? Er rødt og blør litt rundt Anonymous poster hash: 081ed...8a2
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Sting i underlivet som er ca tre uker gamle i mellomkjøttet.de har blitt helt hule og lukter vondt.kan keg ta de vekk selv eller er det dumt? Er rødt og blør litt rundt Anonymous poster hash: 081ed...8a2 Høres ho betent ut! Dra til legen...! Anonymous poster hash: 203ce...04b
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Nei, når det er blitt betent så synes jeg ikke du skal ta dem selv. Dra til legen, vil tro du trenger behandling for betennelsen også - og det der er ikke et sted du ønsker å gå for lenge med en infeksjon... Anonymous poster hash: 0f258...628
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Ta å fjern dem og rens skikkelig om mulig. Stigende burde hvert fjernet etter to uker. Anonymous poster hash: 517bb...e2e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 Hvorfor har ikke stingene vært tatt tidligere? Har du ikke gjort det før, anbefaler jeg å dra til legen. Kanskje trenger du antibiotika om det er blitt betent. Anonymous poster hash: 6e4f4...1fb
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #8 Skrevet 17. juni 2015 Var der for to uker siden.de sa stingene kunne sitte 4 uker til da jeg var der.og at det var vanlig at de ble gule.. men nå lukter det veldig vondt.har ringt men får ikke time..: ( Anonymous poster hash: 081ed...8a2
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #9 Skrevet 17. juni 2015 Det hørtes rart ut. Oftest er sting i underlivet av en type som ikke skal fjernes, de bare forsvinner av seg selv. Gult og lukte vondt skal det i allefall ikke gjøre, om du ikke får rask time hos lege, hadde jeg ringt legevakt. En stygg infeksjon i underlivet er ikke noe moro. Anonymous poster hash: b3713...1b9
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #10 Skrevet 17. juni 2015 Var der for to uker siden.de sa stingene kunne sitte 4 uker til da jeg var der.og at det var vanlig at de ble gule.. men nå lukter det veldig vondt.har ringt men får ikke time..: ( Anonymous poster hash: 081ed...8a2 Du har ringt men får ikke time? Da ringer du igjen og sier at det skal du ha. Når telefondamer er vrange mot meg sånn, får jeg alltid mannen min til å ringe å kjefte, og da har de som regel ledig time likevel 😉 Anonymous poster hash: 5080f...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå