Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Vi vurdere denne blandingsvalpen: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=60606415&ref=conversation&fks=60606415 Anonymous poster hash: 2994e...938
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 8000 for blandingshund? Jeg er generelt skeptisk til blanding, har de hatt kull før? Gir jo liten mulighet til å sjekke stamtavle lengre bakover. Sykdommer hos mor og far? Anonymous poster hash: 77ca6...430
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Nei, ville ikke kjøpt den for 8000kr, det kan fort være lureri og sykdom. Anonymous poster hash: 84270...c3a
mamma_til_verdens_beste Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Ja vel. .... har dere lest noe om de forskjellige hundene den er blandet med da? Hva med pelsstell? Har de andre rasene noen svakheter som kan være doblet/triplet ?? Synes der var dyrt for en blandingshund, selv om det er kostbart å drive oppdrett. Hadde personlig heller funnet meg en rase og gått via raseklubben og kjøpt hund av folk med litt mer fornuft...
Papegøyeblomst Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Fikk ikke opp linken, men 8000 kr for en blandingsvalp er helt normal pris på finn. Men det er lurt å treffe hunden først før man bestemmer seg. Hva slags blanding er det? Her i vårt hundemiljø er blandingsraser veldig vanlig, men det er uansett viktig å få med alt av papirer om hvem foreldrene er, at de er sjekket av veterinær og standardkontrakt. For den prisen bør man også forvente at hunden er microchippet.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 8 000 for en bastard? Aldri i verden! Anonymous poster hash: fa2f7...bec
mamma_til_verdens_beste Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 Fikk ikke opp linken, men 8000 kr for en blandingsvalp er helt normal pris på finn. Men det er lurt å treffe hunden først før man bestemmer seg. Hva slags blanding er det? Her i vårt hundemiljø er blandingsraser veldig vanlig, men det er uansett viktig å få med alt av papirer om hvem foreldrene er, at de er sjekket av veterinær og standardkontrakt. For den prisen bør man også forvente at hunden er microchippet. En skjønn hannvalp igjen. Han er født april. Farve brindle. Mor og far har begge ett fantastisk gemytt. Griffon,malteser ,pomeranian Leveringsklar. Chippet og har pass. Leveres med vetrinærbesiktining. Han har fått sine ormekurer. Ønsker seriøse henvendelser.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. juni 2015 #8 Skrevet 17. juni 2015 Aldri om jeg hadde betalt så mye for en hund jeg ikke har peiling på opphavet til!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #9 Skrevet 17. juni 2015 8000 for en blanding? Aldri i livet. Du burde også lese deg opp om gemytt, helse, pelstell og annet på hver enkelt rase. Jeg betalte 1500 for min blanding. Gikk tre uker og det kostet meg 25000 kr for så å finne ut at valpen måtte avlives. Anonymous poster hash: 9b246...675
mamma_til_verdens_beste Skrevet 17. juni 2015 #10 Skrevet 17. juni 2015 8000 for en blanding? Aldri i livet. Du burde også lese deg opp om gemytt, helse, pelstell og annet på hver enkelt rase. Jeg betalte 1500 for min blanding. Gikk tre uker og det kostet meg 25000 kr for så å finne ut at valpen måtte avlives.Anonymous poster hash: 9b246...675 Du må jo ha hatt max uflaks da,,, jeg solgte jo selv en hund som døde samme uka den ble 2 år, og den kostet mer enn 8000kr. Riktignok renraset. Hadde lagt min sjel i å finne en fantastisk kombinasjon av hunder, så mann vet aldri....
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #11 Skrevet 17. juni 2015 Jeg stusser litt på denne annonsen, blant annet på skrivemåten og at en 8-9 uker gammel valp har pass. Pass er jo noe oppdretter som regel ordner når et salg inn/ut av landet allerede er avtalt, ikke før. Jeg syns noe skurrer her, men det kan jo hende jeg tar feil. Har du snakket med selger? Her er forøvrig litt info om kjæledyrsvindel på nett: http://www.okokrim.no/miljokrim/nor/tidligere-utgaver/3_desember_2013/artikler/kjaeledyr-svindel http://www.nrk.no/livsstil/ble-svindlet-med-hunden-_asterix_-1.10864516 Anonymous poster hash: f2448...d51
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #12 Skrevet 17. juni 2015 Synes det er frekt å drive oppdrett av gatemix og ta så mye betalt! 1000kr for en blandingshund er ok... Er desverre mange som skal tjene seg litt feriepenger på tispa si😡 Anonymous poster hash: cf074...359
mamma_til_verdens_beste Skrevet 17. juni 2015 #13 Skrevet 17. juni 2015 Jeg stusser litt på denne annonsen, blant annet på skrivemåten og at en 8-9 uker gammel valp har pass. Pass er jo noe oppdretter som regel ordner når et salg inn/ut av landet allerede er avtalt, ikke før. Jeg syns noe skurrer her, men det kan jo hende jeg tar feil. Har du snakket med selger? Her er forøvrig litt info om kjæledyrsvindel på nett:http://www.okokrim.no/miljokrim/nor/tidligere-utgaver/3_desember_2013/artikler/kjaeledyr-svindelhttp://www.nrk.no/livsstil/ble-svindlet-med-hunden-_asterix_-1.10864516Anonymous poster hash: f2448...d51 Den har ikke stamtavle, så da er det veldig vanlig at de får pass i stedet når de chippes. Når det er sagt så ordner jeg selv pass til alle valpene jeg selv selger. Kjekt å ha. Støtter for all del ikke salg av blandinshunder, og denne er langt fra min smak på alle måter. Men lurt å tenke seg godt om før kjøp av hund, uansett om den er renraset eller blanding.
Papegøyeblomst Skrevet 17. juni 2015 #14 Skrevet 17. juni 2015 Fikk ikke opp linken, men 8000 kr for en blandingsvalp er helt normal pris på finn. Men det er lurt å treffe hunden først før man bestemmer seg. Hva slags blanding er det? Her i vårt hundemiljø er blandingsraser veldig vanlig, men det er uansett viktig å få med alt av papirer om hvem foreldrene er, at de er sjekket av veterinær og standardkontrakt. For den prisen bør man også forvente at hunden er microchippet. En skjønn hannvalp igjen. Han er født april. Farve brindle. Mor og far har begge ett fantastisk gemytt. Griffon,malteser ,pomeranian Leveringsklar. Chippet og har pass. Leveres med vetrinærbesiktining. Han har fått sine ormekurer. Ønsker seriøse henvendelser. Vår hund er blanding av griffon og pomeranian - ) Er det i Lier, drammen? Send meg pm evt
Sint naken biltyv Skrevet 17. juni 2015 #15 Skrevet 17. juni 2015 (endret) Absolutt ikke. Dårlig kombinasjon og jeg hadde aldri kjøpt hund av noen som skriver så mye feil. 8000 er også helt sinnsykt. Er den mer enn åtte uker ville jeg aldri kjøpt den uansett pris, oppdretter, rase, kombinasjon etc Endret 17. juni 2015 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #16 Skrevet 17. juni 2015 På ingen måte! Anonymous poster hash: c5806...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå