Gå til innhold

Det var den nakken da..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har smerter i begge skuldrene og helt opp der nakkebeinet møter hodeskallen. Jeg går med konstant hodepine og et usynlig "bånd" rundt hodet, samt at jeg tidvis blir så svimmel at det føles som jeg skal gå i bakken. Det gjør også vondt å bøye hodet fram og til sidene, og om morgenen er jeg så stiv at jeg nesten ikke klarer se ned. 

 

Er i en situasjon på jobb nå hvor vi er kjempe lite folk, og jeg er redd jeg blir sykemeldt om jeg går til lege nå. Men jeg begynner å bli litt bekymret for om det er noen betennelsestilstand som jeg kanskje burde gjøre noe med. Tips hva jeg kan gjøre? Prøvd massasje, men det blir ikke bedre av det heller.

 



Anonymous poster hash: 4c8a0...bd3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn tips på nett for å bli kvitt spenningshodepine. Har hjulpet meg masse. Ellers vil jeg anbefale en god osteopat (ev.naprapat)

 

Anonymous poster hash: 8f229...f62

Skrevet

Har hatt fet sånn i over tre år, vært til alt av behandlere og spesialister, vanlige leger, tannleger, alternative behandlere osv osv....

Ingen finner ut av det!

Jeg hadde det sånn lenge før jeg tok tak i det og holdt på å kollapse helt.

Kanskje du er mer heldig om du sjekket det litt tidlig? Helsen betyr så uendelig mye har jeg erfart nå.

 

Anonymous poster hash: 0cb6f...13d

Skrevet

Huff det hørtes ikke godt ut. Jeg var i en bilulykke for 8 år siden som ga nakken min en god karamell. Brukt mangfoldige tusen etter det på behandlinger deriblant fysioterapeut, osteopat, naprapat, nakkespesialist og vanlig massasje på spa. Naprapat hjelper i noen mnd, men så faller det tilbake igjen. Hjelper ikke så veldig at jeg jobber med pc hele dagen. Har også prøvd muskelavslappende medisiner som behandling, og tatt MR av nakke og hode 3 ganger uten at de finner noe galt. Begynte også å få migreneanfall etter ulykken som kommer hyppigere jo mer anspent nakke jeg har. Så nå vet jeg liksom ikke hva mer jeg kan gjøre :( Får dra til legen å spørre om rekvisisjon til fysioterapeut og be om noe muskelavslappende så jeg får sove om kvelden iallefall. Kanskje vært greit med sykemelding i noen dager egentlig, føler meg helt ør..

 

HI



Anonymous poster hash: 4c8a0...bd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...