Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Innbo Anonymous poster hash: 648ae...005
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Og evnt. hvilke? Jeg driver og snakker med både dnb og if, og sammenligner. Begge er ivrige, så jeg får ikke helt bestemt meg.. Noen råd? Anonymous poster hash: ab98f...883
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Og lurer også på om noen har uføreforsikring hos if? Anonymous poster hash: ab98f...883
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Har alt hos If. Veldig fornøyd med behandling, hatt innbrudd, bilskader og katte-operasjon og det har fungert kjempegodt hver gang. Anonymous poster hash: b33d9...90a
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Og lurer også på om noen har uføreforsikring hos if? Anonymous poster hash: ab98f...883 Jeg hadde uføreforsikring hos If, og ble ufør. Men jeg fikk en nevrologisk sykdom som ikke står ramset opp på listen deres over sykdommer som dekkes så jeg fikk ikke så mye som en 50-øring. Pass på å få en forsikring som dekker alle slags sykdommer og at du får utbetaling uansett hva du blir ufør av... Anonymous poster hash: a3495...ce6
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 Vi har alt hos If, inkl uføre/dødsfall. De er ikke billigst men vi har ikke hatt noe problemer med de ved utbetalinger. Og vi har vært uheldig og hatt behov for forsikringsutbelating både pga motorhavari på bil og brann. Anonymous poster hash: 8e1a9...4e9
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #8 Skrevet 17. juni 2015 Og lurer også på om noen har uføreforsikring hos if?Anonymous poster hash: ab98f...883 Jeg hadde uføreforsikring hos If, og ble ufør. Men jeg fikk en nevrologisk sykdom som ikke står ramset opp på listen deres over sykdommer som dekkes så jeg fikk ikke så mye som en 50-øring. Pass på å få en forsikring som dekker alle slags sykdommer og at du får utbetaling uansett hva du blir ufør av... Anonymous poster hash: a3495...ce6 Men hvem forsikring gir utbetaling uansett hva man blir ufør av? Tviler på at noen dekker alt. Hi Anonymous poster hash: ab98f...883
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #9 Skrevet 17. juni 2015 Og lurer også på om noen har uføreforsikring hos if?Anonymous poster hash: ab98f...883 Jeg hadde uføreforsikring hos If, og ble ufør. Men jeg fikk en nevrologisk sykdom som ikke står ramset opp på listen deres over sykdommer som dekkes så jeg fikk ikke så mye som en 50-øring. Pass på å få en forsikring som dekker alle slags sykdommer og at du får utbetaling uansett hva du blir ufør av... Anonymous poster hash: a3495...ce6 Men hvem forsikring gir utbetaling uansett hva man blir ufør av? Tviler på at noen dekker alt. Hi Anonymous poster hash: ab98f...883 Du må snakke med dem og spørre. Jeg vet If også har dyrere forsikringer som helt sikker har større dekningsgrad. Mannen min har uføreforsikringen sin i Gjensidige og den gir utbetaling om han blir ufør, uansett hva han blir ufør av. Den rimeligst av dem gir bare en utbetaling på 200.000,- men du får pengene så fort du er erklært minst 50% ufør. Vil du ha mer penger utbetalt må du betale for en dyrere forsikring. Anonymous poster hash: a3495...ce6
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #10 Skrevet 17. juni 2015 Og lurer også på om noen har uføreforsikring hos if?Anonymous poster hash: ab98f...883 Jeg hadde uføreforsikring hos If, og ble ufør. Men jeg fikk en nevrologisk sykdom som ikke står ramset opp på listen deres over sykdommer som dekkes så jeg fikk ikke så mye som en 50-øring. Pass på å få en forsikring som dekker alle slags sykdommer og at du får utbetaling uansett hva du blir ufør av... Anonymous poster hash: a3495...ce6 Men hvem forsikring gir utbetaling uansett hva man blir ufør av?Tviler på at noen dekker alt. Hi Anonymous poster hash: ab98f...883 De fleste uføredekninger dekker faktisk alle årsaker til uførhet av både sykdom og ulykke. IF er ganske alene om det produktet de tilbyr. Anonymous poster hash: 3a283...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå