Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 http://www.vg.no/rampelys/sverige/norske-fotografer-uenige-om-prinseparets-bryllupsbilder/a/23470540/ Jeg må vel si meg mest enig med Brun her. Paret er nydelig, men bakgrunn, teppe og blomsteroppsats ødelegger hele bildet. Særlig at oppsatset liksom står oppå bakgrunnsteppet som henger ned og krøller det nederst, ikke pent. Hadde dette vært mine bryllupsbilder hadde jeg blitt fryktelig skuffet. Kan jo godt være prinseparet er strålende fornøyd, for all del, men det var min mening da. Anonymous poster hash: 1e13c...aae
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Synes det var litt mislykket Anonymous poster hash: 47564...8a9
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Synes det bildet var utrolig trist.... Fargene er utrolig blasse og det hele blir fantastisk energiløst! Krøllete backdrop, grusomt teppe... Uprofesjonelt, synes jeg! Gammeldags fotograf, tenker jeg også... De burde tatt bilder ute, sikkert en flott park ved slottet. Fremfor en av de fantastiske blomsterveggene kunne vært et annet valg... Trasig! For å ha sagt det: selve brudeparet er nydelige!! (men de blir neste viska ut i alt det 'beige'...) Anonymous poster hash: a5258...d77
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Det var helt grusomt bilde rett og slett. Er helt enig med Brun. Anonymous poster hash: 5657b...b42
Leirha Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Jeg syns det så litt billig ut, en forventer mer av et bryllupsbildet, og ihvertfall til kongelige.Mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Teppet på gulvet var grusomt, og teppet i bakgrunnen utrolig blast. Bildet ble veldig kjedelig og trist i fargene Jeg skjønner at et kongelig brudebilde som sikkert skal trykket opp på alt fra postkort til pynteting må følge en viss mal og være tradisjonelle, de kan ikke ta bilde på en motorsykkel eller løpende i vannkanten liksom, men det måtte da være mulig å få til et friskere bilde med mer energi i..... Anonymous poster hash: dce75...852
Gjest Antarctica Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 (endret) Blass, trist farge på draperiene bak, ligner tynn kaffe med skummamelk i. Mastodontisk blomsteroppsats oppsats til høyre, får menneskene til å ligne lilleputter, og er dessuten feil plassert (ubalanse i bildet). Både blomsteroppsatsen og brudebuketten har også blasse farger. Teppet: fryktelig, ser ut som noen har spydd der de står. Brudeparet er vakre og glade, da. Så med en annen beskjæring kunne det ha blitt godt, med unntak av de dvaske fargene. Endret 17. juni 2015 av Pashla&pashlingene
sug lut Skrevet 17. juni 2015 #8 Skrevet 17. juni 2015 Jeg synes de ser ut som de er 1.30 høye begge to og har blitt satt inn i en kjempes leilighet.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #9 Skrevet 17. juni 2015 Forferdelig, virker som vi er tilbake på 70-tallet. Anonymous poster hash: f9ab3...bd9
Gjest Antarctica Skrevet 17. juni 2015 #10 Skrevet 17. juni 2015 Jeg synes de ser ut som de er 1.30 høye begge to og har blitt satt inn i en kjempes leilighet. Ja, ikke sant? Den der buketten til høyre er enten bildemanipulasjon eller veldig, veldig stor og brutal?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #11 Skrevet 17. juni 2015 Tragisk. Anonymous poster hash: 34d75...9ad
Elsker livet Skrevet 17. juni 2015 #12 Skrevet 17. juni 2015 For mye bakgrunn og bildet er tatt for langt i fra personene.
Mrs. Kaizer Skrevet 17. juni 2015 #13 Skrevet 17. juni 2015 Amatørmessige. Jeg hadde ikke vært fornøyd dersom jeg var bruden👎
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #14 Skrevet 17. juni 2015 Dårlige bilder. Anonymous poster hash: e7f38...b7f
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #15 Skrevet 17. juni 2015 Enig med de andre. Fotografen har sikkert prøvd å holde en tradisjonell stil, men har feilet i å ta gode bilder. Det er ingen dybde i bildene. Jeg får litt følelse av at bildene er tatt i et lagerlokale hvor de har hengt opp litt silke på en vegg, en teppe på gulvet og bare slengt litt tilfeldig inn en oppsats. Jeg synes ikke fargene passer sammen heller. Og det virker som om fotografen ikke har evnet å få kontakt med fotoobjektene. Eneste som ser ut til å smile oppriktig er brudeparet. Andre ser ut som om de er der for å gjøre en plikt og at de egentlig er andre steder i tankene, de er likesom ikke til stede i bildet. Veldig synd, for de har et veldig fotogent par, et vakkert og lykkelig par og andre vakre personer som ellers er fulle av liv. Men, bekjærer de bildene slik at man kommer nærmere innpå så kan bildet av brudeparet være fint. Anonymous poster hash: 8fc30...ba1
Morroklump1 Skrevet 17. juni 2015 #16 Skrevet 17. juni 2015 Med all den bildeteknologien vi har i dag, synes jeg disse bildene var simple og kjedelige. For det første, hvorfor fotografere inne? Brudebilder tatt på denne vakre tiden av året bør bli tatt ute! Ikke bare er blomster og naturfarger nydelige, men sollyset er perfekt på riktig tid av døgnet. Som noen nevner over her virker det som fotografen var profesjonell for noen 10-år tilbake. MEN samtidig ser jeg det kongelige og det klassiske oppsettet gjennom disse bildene. Ser for meg at de passer rett inn på veggen i det svenske slottet. Vakker brud og brudgom er det også :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #18 Skrevet 17. juni 2015 Helt ok, bortsett fra det GRUSOMME gulvteppet!!!!! Men hadde nok blitt utrolig mye finere hvis de hadde tatt bilder utendørs. Anonymous poster hash: fa7f0...d0e
Dr. Fyll Skrevet 17. juni 2015 #19 Skrevet 17. juni 2015 Blomsteroppsatsen får dem til å se ut som miniatyrer, draperiet er krøllete nederst, blomsteroppsatsen står oppå stoffet, teppet er ikke pent. Blikkfanget i bildet burde vært brudeparet, men her stjeler blomsteroppsatsen hele oppmerksomheten. Ikke bra, jeg hadde vært misfornøyd dersom det var mine bilder.
soleia Skrevet 17. juni 2015 #20 Skrevet 17. juni 2015 Hadde vore mykje finare med naturleg bakgrunn. Frustrerar meg over at bakgrunnsteppet ligg i krøll under pidestallen. - og ja, dei ser verkeleg ut som dei e 1.30 høge attmed den oppsatsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå