Gå til innhold

Kjøpte sko på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

de var på tilbud da jeg bestilte de. Da jeg fikk de i posten var de selvfølgelig alt for store, selv om jeg fulgte størrelsesguiden på nettdsiden. Jeg sendte de i retur og bestilte samtidig en størrelse mindre. Fikk nå en bekreftelse på mottatt retur, og en ny faktura! Med mellom-prisen, siden de samme skoene ikke var på tilbud lenger!?!? Er det riktig at jeg skal måtte betale fullpris på skoene bare fordi jeg byttet de i en mindre størrelse?

Anonymous poster hash: b3281...a6d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel som regel ikke bytterett på tilbudsvarer

Anonymous poster hash: 700bd...163

Skrevet

Er vel som regel ikke bytterett på tilbudsvarer

Har aldri hatt problem med det før, så lenge jeg har byttet til samme vare i en annen str. Har aldri måttet betale noen mellom-pris... Hi

Skrevet

Er vel som regel ikke bytterett på tilbudsvarerAnonymous poster hash: 700bd...163

Har aldri hatt problem med det før, så lenge jeg har byttet til samme vare i en annen str. Har aldri måttet betale noen mellom-pris... Hi Anonymous poster hash: b3281...a6d

OK da vet jeg ikke. Ring dem og spør :)

Skrevet

Jeg har sett at noen ganger på f.eks zalando er det salg på noen str, men ikke andre. Kan det være sånn i dette tilfellet?

Skrevet

Jeg har sett at noen ganger på f.eks zalando er det salg på noen str, men ikke andre. Kan det være sånn i dette tilfellet?

Mulig, bare at jeg ikke har fått det med meg.... Men da jeg bestilte da det var på salg, var alle str. tilgjengelig. Jeg får ta kontakt med de, jeg kjøpte de bare fordi de var på salg, hadde aldri gjort det ellers.... Hi

Skrevet

Det er derfor du skal bestille flere størrelser når du kjøper sko på internett.

Det er klin umulig å vite sikkert hvordan de er før du får dem på foten din!

De fleste steder på nett har gratis retur uansett, så der har du en enkel måte å unngå problemet på til en annen gang.

Anonymous poster hash: 06630...6f4
Skrevet

Det er derfor du skal bestille flere størrelser når du kjøper sko på internett.

Det er klin umulig å vite sikkert hvordan de er før du får dem på foten din!

De fleste steder på nett har gratis retur uansett, så der har du en enkel måte å unngå problemet på til en annen gang.

Anonymous poster hash: 06630...6f4

supert tips! Takk skal du ha! :) Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...