Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Jeg har nettopp gjort det. Vondt er det. Men syns det verste er den følelsen jeg får når jeg spiser min kalde suppe med loff biter i. Det kjennes ut som om maten bli sittende fast. Samme er det når jeg tar smertestillende. Kjennes ut som om det ligger fast der lenge uansett hvor mye vann jeg drikker. Har fått mannen til å se flere ganger men han ser ikke noe. Når ble dere kvitt denne følelsen? Og når klarte der spise skikkelig mat igjen? Hvor lenge hadde dere vondt? Jeg blir så innmari sløv og trøtt av de smertestillende. Jeg vil være ferdig nå 😊 Anonymous poster hash: 3a81a...ad7
HvittHus Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Etter den 10 dagen begynte smertene å slippe taket for meg. 14 dager etter operasjonen var jeg tilnærmet smertefri. Det samme for mat. Etter 10 dager kunne jeg spise tilnærmet normalt, men ikke harde skorper, knekkebrød, store biter etc God bedring.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Takk for svar. Da har jeg langt igjen. Er så dritt lei. Er bare på dag 3. Hehe. Jeg er skikkelig sytete. Stakkars mann og barn. Det verste er å være i ro. Anonymous poster hash: 3a81a...ad7
the amazing spidermamma Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Det ble litt bedre etter en uke og bra etter to. Men føler med deg, det er skikkelig vondt. Jeg spiste vel bare oss og dessert omtrent den første uka. :-) Pøs på med smertestillende, og god bedring :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Jeg spiste igrunnen som normalt fra dag 1. Men jeg hadde så store smerter i tiden før operasjonen at andre smerter er bare barnematen sammenlignet ;p lykke til, det går nok over etter hvert Anonymous poster hash: 96c14...723
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå