Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Sf målet hadde nå gått litt ned i tillegg, termin i dag. Legen sa at magen skulle vokse selv om babyen lå lengere ned. Andre som har opplevd det? Skal på ekstra kontroll. Men siden jeg ikke har vært inne for vekst på baby tidligere så har de jo ikke noe og sammenligne med. Går de bare ut i fra en generell vekt da i forhold til hvor langt man har kommet? Så ser de kanskje på andre ting som navlestrengen osv.? Hva var grunnen hos dere? Anonymous poster hash: ae9d3...899
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Jeg, og jeg fikk ekstra ultralyd. Alt var i orden. Ble imidlertid så stresset at fødselen satte i gang to timer etterpå.. Babyen var frisk og fin. Anonymous poster hash: 6ee2a...f5c
Tantrum Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Nå vet jeg ikke hva slags lege du har, men kanskje du skal ringe en jordmor og høre der? Vil tro at hun/han har bedre kontroll. Vi er jo ikke like noen av oss . Noen er helt A4 og følger standarden, andre gjør sine egne ting og alikevel går alt bra med de fleste. Jeg er tredjegangs og har nesten ikke brydd meg med slike kontroller denne gangen. Ikke for at jeg ikke bryr meg, men for at jeg ikke orker stresset. Vært hos legen to ganger etter jeg ble gravid og har hatt en jordmorkontroll. jeg føder hjemme med jordmor og det er hun som tok kontrollen min. Skal kanskje ha en til neste uke - vi får se. Har termin om 16 dager og orker liksom ikke stress
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Takk for svarene Neida stresser ikke med det. Alle vokser forskjellig. Men det er nå greit at de vil sjekke det opp når man faller ut av kurven da. Satser på at alt er bare flott med baby Anonymous poster hash: ae9d3...899
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå