Gå til innhold

Er dette en grei lunch?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To bløtkokte egg og en boks makrell i tomat som blandes sammen. Prøver å spise mer lavkarbo men er lei av youghurt og salat.

Anonymous poster hash: eab12...b08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke spesielt godt, i hvert fall! Men masse karbohydrater og godt fett. Hva med noen grønnsaker? det fins jo andre grønnsaker enn salat.

Anonymous poster hash: 2547f...54c
Skrevet

Ikke spesielt godt, i hvert fall! Men masse karbohydrater og godt fett. Hva med noen grønnsaker? det fins jo andre grønnsaker enn salat.

Er det masse karbohydrater i makrell i tomat?

Skrevet

Ikke spesielt godt, i hvert fall! Men masse karbohydrater, og godt fett. Hva med noen grønnsaker? det fins jo andre grønnsaker enn salat.

Ikke jeg som svarte istad, men vet svaret: Det er 3,9 g karbohydrat i makrell i tomat, og 3,8 g av det er sukkerarter. I allefall den som er ferdig opphakket.

Jeg går ikke på lavkarbo selv så jeg spiser makrell på knekkebrød hver dag jeg. Du må selv vurdere om det er mye ellet ikke.

Anonymous poster hash: 5c6d3...8e3

Skrevet

Ikke spesielt godt, i hvert fall! Men masse karbohydrater, og godt fett. Hva med noen grønnsaker? det fins jo andre grønnsaker enn salat.

Ikke jeg som svarte istad, men vet svaret: Det er 3,9 g karbohydrat i makrell i tomat, og 3,8 g av det er sukkerarter. I allefall den som er ferdig opphakket.

Jeg går ikke på lavkarbo selv så jeg spiser makrell på knekkebrød hver dag jeg. Du må selv vurdere om det er mye ellet ikke.

Glemte å si at grammene jeg oppga er pr 100g.

Skrevet

der kom min lunch nesten opp...

Anonymous poster hash: e99d3...113

Skrevet

Hørtes ikke digg ut. Her spiser jeg mager kesam med litt blåbær og kanel

Anonymous poster hash: ad442...7e1

Skrevet

En fin lunsj, om du liker det :P

Masse proteiner! Ikke masse karbo...

Anonymous poster hash: 107bc...6a5

Skrevet

Hørtes ikke digg ut. Her spiser jeg mager kesam med litt blåbær og kanel Anonymous poster hash: ad442...7e1

Sikker på det ikke er fettfri kesam med selleri du mener? For alt annet er jo altfor mye karbo/protein/fett/sukker (stryk det som ikke passer)

Anonymous poster hash: d5208...186

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...