Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Første gang på mobil mens jeg hylgrein av glede, andre gang på roterommet hjemme mens håndtverkere drev å hamret nede i gangen Anonymous poster hash: 97db4...97f
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Jeg ropte fra badet: Er dette ønsketenkning eller ser du også en strek???? Anonymous poster hash: 9cd33...eb8
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Første gangen prøvde vi og så på testen samtidig. Andre gangen så var det et uhell, men jeg fikk en følelse av at jeg kunne være det etter en tannlegetime hvor det ble spurt om graviditet. Vi så sammen på den testen og:-) Anonymous poster hash: 45cb6...c67
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Jeg låste meg inn på badet og tok en test i hemmelighet. Da det var to positive streker begynte jeg å rågrine. Typen kom selvfølgelig springende og lurte på hva det var, og det første jeg sa var "herregud, jeg har ødelagt livet ditt! Hva fan skal jeg gjøre?", så slengte jeg testen mellom dørsprekka på badet. Det ble veldig godt mottatt at jeg var gravid, han trøstet det beste han kunne og var verdens lykkeligste Andre gang gang tok jeg en test mens hans var på jobb. Begynte (selvfølgelig) å gråte da også, og ringte gråtkvalt og ba mannen om å komme hjem. Tror aldri han har kommet så fort hjem før, han trodde noen hadde dødd stakkars. Så viser jeg han testen uten å si noe, og det ansiktsuttrykket kunne jeg betalt mye for å se igjen! Han var råstolt og ble kjempeglad han fikk faktisk noen gledestårer😊 siste gang sa jeg at jeg følte meg rar. Jeg tok en test da han var hjemme. Den ga utslag med en gang, og begge så lettere oppgitt på hverandre (fikk tvillinger andre gang, så vi var egentlig fornøyde med det). Det første mannen sa "yes, kan vi endelig kjøpe ny bil nå?"😝 Jeg derimot satt med mange spm ang hvordan vi skulle løse det med soverom, bad, kjøkkenbord osv... Anonymous poster hash: 23551...275
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Jeg låste meg inn på badet og tok en test i hemmelighet. Da det var to positive streker begynte jeg å rågrine. Typen kom selvfølgelig springende og lurte på hva det var, og det første jeg sa var "herregud, jeg har ødelagt livet ditt! Hva fan skal jeg gjøre?", så slengte jeg testen mellom dørsprekka på badet. Det ble veldig godt mottatt at jeg var gravid, han trøstet det beste han kunne og var verdens lykkeligste Andre gang gang tok jeg en test mens hans var på jobb. Begynte (selvfølgelig) å gråte da også, og ringte gråtkvalt og ba mannen om å komme hjem. Tror aldri han har kommet så fort hjem før, han trodde noen hadde dødd stakkars. Så viser jeg han testen uten å si noe, og det ansiktsuttrykket kunne jeg betalt mye for å se igjen! Han var råstolt og ble kjempeglad han fikk faktisk noen gledestårer😊 siste gang sa jeg at jeg følte meg rar. Jeg tok en test da han var hjemme. Den ga utslag med en gang, og begge så lettere oppgitt på hverandre (fikk tvillinger andre gang, så vi var egentlig fornøyde med det). Det første mannen sa "yes, kan vi endelig kjøpe ny bil nå?"😝 Jeg derimot satt med mange spm ang hvordan vi skulle løse det med soverom, bad, kjøkkenbord osv... Anonymous poster hash: 23551...275 Du vet hvordan du kan unngå å bli gravid hvis dette ikke er noe du ønsker, eller? Anonymous poster hash: 2b5cb...157
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 Satt å flira på badet i over en time først, så gikk jeg å vekket han & sa i fra. Han fikk sjokk. Vi hadde akkurat bestemt oss for å utsette prøvingen 1 år til. Ble veldig glade begge to, selv om ungen ikke var planlagt akk da han kom. Anonymous poster hash: 7602d...43f
Leirha Skrevet 17. juni 2015 #8 Skrevet 17. juni 2015 Første gang tok jeg test på jobben.Han hentet meg og i det vi kjørte ut fra parkeringsplassen sa jeg at jeg hadde tatt en graviditetstest. La meg bare si at det ikke var planlagt svangerskap.Han så meg og lurte hva det skulle bety, hva svaret på den ble da.Positiv sa jeg, javel, men hva betydde det da?At du skal bli pappa sa jeg.Han holdt på å kjøre av veien... Andre gangen var det veldig planlagt, men usikkert om vi ville få det til pga dårlig sædkvalitet hos ham.Men en tidlig test viste at den satt på første forsøk.Jeg snek hånden med testen i ut fra baderomsdøra i det han var på vei forbi.Han stoppet opp og lurte på hva det var.Da sa jeg, "et bevist på at svømmerene dine duger"Han bare "yes! det var det jeg visste!Tredje gangen prøvde vi tre ganger før det satt, så han ventet egentlig ikke at jeg ble gravid.Han forhørte seg inni mellom.Sa da dagen kom og jeg satt med en veldig positiv test i hånda, var han på jobb.Han sendte med en melding, som jeg svarte på.Men la til en tilleggsmelding med bildet av testen hvor det stod "gratulerer pappa!.Svaret jeg fikk var "oh... joy". Han var veldig ambivalent til hele opplegget, men sier stadig han vet dette blir bra når ungen kommer. Og han er jo litt stolt at han skal bli pappa til 3 gutter.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #9 Skrevet 17. juni 2015 Vel, vi brukte "kalendermetoden" og tok tempen, funket tydeligvis ikke som prevensjon da, men var klar over det og..han visste jeg testet endel og at jeg fulgte med på sånt og medisiner jeg måtte kutte tvert med en gang jeg oppdaget graviditet. Så det gikk egentlig gradvis, spurte hva han tenkte om testen, som var svaaaakt rosa. Han var usikker. Og sånn gikk det, til det ikke var noen tvil så han ble ikke overrasket, siden han var med på alt. Nå gleder han seg til å bli tobarnspappa Anonymous poster hash: 2c13e...06e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #10 Skrevet 17. juni 2015 Jeg klarte ikke si noe, gikk bare inn på soverommet og viste ham pinnen. Det var virkelig ikke planlagt da vi var studenter og jeg brukte ppiller. Han lyste opp som ei sol, og gikk kort tid etterpå på butikken for å handle frokost (noe vi hadde avtalt dagen før). Da han kom hjem hadde han kjøpt seg "verdens beste pappa"-kopp. 😊 Anonymous poster hash: 1e81e...de1
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #11 Skrevet 17. juni 2015 Både kjæresten og jeg viste det selv om jeg ikke hadde tatt en test. Jeg hadde alle symptomene på at jeg var gravid. Ømme pupper, tisset ofte, trøtt osv. Vi utsatte testingen lenge, men da jeg mente jeg var rundt uke 10 tok jeg en test for å få det bekreftet. Gikk ut til kjæresten som var på stua å sa: "jepp, vi hadde rett" Vi hadde egentlig utsatt drømmen om baby ilag, da vi begge hadde innsett at det passet fryktelig dårlig. Så vi skulle egentlig vente ett år, tenkte vi. Men den gang ei. Selv om en baby passer veldig dårlig nå er vi begge positive og glade. Kjæresten gleder seg myyyye iallefall! Anonymous poster hash: 132c2...9aa
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #12 Skrevet 17. juni 2015 Jeg var akutt innlagt på sykehuset med noe de ikke fant ut av. På morgenen før jeg skulle få ny høydose medisiner fikk jeg en bestemt følelse av at jeg måtte ta en test først. Så tok en, den var positiv og jeg fikk helt sjokk. Vi hadde prøvd en stund, men satt alt på pause noen mnd fordi jeg var blitt syk. Så jeg lå i sykehussenga, tok ett bilde av lappen med resultatet og skrev HERREGUD, du skal bli pappa!! og sendte til han Anonymous poster hash: a77ac...fe7
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #13 Skrevet 17. juni 2015 Med første tok jeg en test fordi jeg hadde klart å surre med p-piller. Testen viste tydelig to streker, litt delte følelser der og da, gråt og smilte samtidig. Sprang inn til soverommet og hoppet opp på mannen min med testen i hånda og skrek/sa: SE HER. Han spurte: Ja, hva betyr det. At vi skal ha barn. Han vart kjempe glad Andre gangen så hadde jeg en del symptomer som kunne tyde på det. Hadde disse en stund uten å si noe. Så tok da en test som viste et klart og tydelig pluss tegn. Jeg begynte å hylgråte, så mannen lurte på hva det var. Jeg låste opp på badet og han fikk se testen, da skjønte han det. Han sa bare: Dette klarer vi. Anonymous poster hash: ab5b1...0da
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #14 Skrevet 17. juni 2015 Vi rakk ikke å prøve å bli gravide på noen av barna da de satt på første forsøk begge to,så med førstemann ringte jeg mannen på jobb og sa "den er positiv". Han skjønte ikke bæret og lurte på hva som var positivt og om noen av blodprøvene jeg hadde tatt for en uke siden viste noe skummelt. Andre gang var mannen ute med bikkja mens jeg tok test, han viste ikke jeg hadde tatt en test, så da han kom hjem viste jeg han testen og han gav meg det største gliset jeg noen gang har sett Anonymous poster hash: c32ba...5e5
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #15 Skrevet 17. juni 2015 Vekte han med testen i hånda og sa: "Det er to streker her, ikke sant?" (Veldig svak strek, men det var strek. ) Anonymous poster hash: 8fe6a...49b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå