Marsch83 Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Sønnen min på 2,5 år har et par dager nå hatt skikkelig rennende øyne. Er også forkjøla. Kan det være allergi? Jeg mistenker selv at det er solkrem(sensitiv apotek solkrem) fordi han var til tider litt sånn også i fjor,men da kun når vi brukte solkrem. Men nå er det dårlig vær i dag og dusja i går men øynene renner fortsatt.. Hva slags allergi får man plutselig nå midt i juni? Grsspollen vet jeg det ikke er,da han har gått ved siden av oss å "hjulpet" til med å klippe plen flere ganger. Aldri reagert da. Men andre som har vært borti noe lignende eller solkrem som gir rennende øyne? Har gått greit når vi smører han hjemme fordi jeg bevisst unngår i nærheten av øynene,men i bhg smører de sikkert litt overalt.
MMP Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Jeg sliter skikkelig med øyene nå jeg og... de svir og klør enormt... Har hatt det slik de siste årene bare, men i følge alergitester jeg er jeg ikke alergisk mot noe... Hjalp med Livostindråper i fjor... tror jeg skal komme meg på Apoteket i dag
Marsch83 Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2015 Hmmm... Da er det ikke greit når man ikke slår ut på noen tester.ser det finnes dråper til øynene så jeg skal se om de kan brukes på barn. Ellers klør han ikke i øynene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå