Gå til innhold

Ferie og penger / forslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to voksne (jeg er høygravid) og en på 2,5 år.

Skal nå ha 3 uker ferie og har ikke stooore pengesummer. .

Fra og med idag og til og med 14 juli (som er hele ferien vår)

Har vi 20 000 kr å bruke.

Det skal gå til bensin,mat og alt det vanlige i tillegg til evt ferie..

Er det veldig knapt?

Hva ville dere gjort?

Tenkte å bruke et par tusen på lilleputhammer og en overnatting hvertfall..hmm..

Anonymous poster hash: 494e5...233

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er høygravid og Småen er 2,5 så han trenger ikke voldsomme ferien annet enn fint vær, plaskebasseng og is :P

Jeg er selv høygravid, men vi får en god del penger og kunne tatt en fin ferie, men vi velger å droppe ferie i år. Jeg er mye sliten og vil heller holde meg nært hjemmet og forberede meg på fødsel. Vi setter av feriepenger på diverse sparekontoer og så ha en liten buffer slik at vi heller kan unne oss litt hverdagsluksus i permisjonstiden.

Skrevet

Du er høygravid og Småen er 2,5 så han trenger ikke voldsomme ferien annet enn fint vær, plaskebasseng og is :P

Jeg er selv høygravid, men vi får en god del penger og kunne tatt en fin ferie, men vi velger å droppe ferie i år. Jeg er mye sliten og vil heller holde meg nært hjemmet og forberede meg på fødsel. Vi setter av feriepenger på diverse sparekontoer og så ha en liten buffer slik at vi heller kan unne oss litt hverdagsluksus i permisjonstiden.

Takk for svar..

Og fint for dere at dere har masse ekstra penger å sette av på konto:p

Men det har da ikke vi... og syns allikevel det er dyrt å gå hjemme i 3 uker .

Går plutselig mye mer penger til mat osv og småting. .

Anonymous poster hash: 494e5...233

Skrevet

Takk for svar..

Og fint for dere at dere har masse ekstra penger å sette av på konto:p

Men det har da ikke vi... og syns allikevel det er dyrt å gå hjemme i 3 uker .

Går plutselig mye mer penger til mat osv og småting. .Anonymous poster hash: 494e5...233

Men dere kan gjøre det mye billigere enn om dere drar bort. Nå vet jeg ikke hvor dere bor, men om dere bor i Oslo så kan dere f.eks være turister i egen by, ta en harrytur til Sverige, gå på turer i finværet, kanskje telttur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...