Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Skulle sendt bilde, men mobilen er awol. Typisk. Jeg har nettopp tatt en a1 graviditetstest dagen før forventet mens og trodde den var negativ etter noen minutter, men da jeg skulle kaste den ser jeg en svak svak stripe. Ser den rett på, må ikke ha den under spesielt lys/vinkel. Vet ingenting om skyggestriper, mine negative prøver har alltid vært hvite. Skal teste igjent helga men vil ikke ha falsk håp frem til det. KAN jeg være gravid? Noen som har erfaring med skyggestriper? Anonymous poster hash: 5e5a6...76c
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Einaste eg veit er at med ein mengde graviditetstestar bak meg (3 års prøving), har eg til dags dato aldri hatt ein skyggestrek. Uannsett kor lang tid etter eg har sett på dei. Men det betyr jo ikkje at det ikkje skjer, berre at eg trur det er uvanlig. Anonymous poster hash: c92de...008
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Aldri hatt en skyggestrek, eller en flask positiv. Kun negative og positive i forskjellge styrker når jeg var gravid. Sist testet jeg dagen etter forventet mens og den var ganske svak, mye sterkere to dager etter. Anonymous poster hash: dd268...8ce
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Det er sannsynlig at du er gravid, så lenge du ikke testet med RFSU. Anonymous poster hash: 207cd...a04
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Hi her: Har aldri hatt skyggestrek før, men ikke svaaak positiv heller. Og når jeg leser nå på nett virker tester så ustabile. Nå la jeg testen bort etter et par min og så på den igjen etter 20 min, da skal en stripe som dukker opp ikke gjelde, eller? Er det slik at en negativ test kan bli falskt positiv om en ser på den igjen etter lang tid? Det høres rart ut Anonymous poster hash: 5e5a6...76c
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Dvs når jeg tok testen la jeg den bort, ikke nå nettopp Anonymous poster hash: 5e5a6...76c
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 Hvis stripen kom først etter 20 min er det ikke en gyldig strek. Anonymous poster hash: 2b906...723
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå