Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Jeg ble operert på mandag. Tar paralgin forte og vokteren. Står 1-2 på paralgin fire ganger for dag og 1 tab vokteren 3 ganger for dag. Tok den siste viltre i 9 tiden og tok 2 paralgin forte før jeg la meg i 11 tiden i kveld. Våknet nå og har skikkelig vondt. Glemte å spørre på sykehuset hva jeg kan ta når jeg våkner slik. Der var det jo bare å ringe på klokken så kom de enten med morfin eller noe annet smertestillende. Usikker på hva. Så nå lurer jeg. Trenger noe som tar smerten min. Og nå er jegerne så kan ikke ringe på sykesøster. Det jeg lurer på om jeg kan ta en paralgin forte nå? Anonymous poster hash: 5825f...5ad
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Skal selvfølgelig stå voltaren. Hehe. Jeg er litt groggy etter å ha nettopp våknet. Anonymous poster hash: 5825f...5ad
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Da tok jeg en paralgin å håper det går bra. Pluss en innsvingt tab. Så får vi håpe jeg kommer til drømmeland igjen. God natt Anonymous poster hash: 5825f...5ad
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Sikker på at du ikke allerede er litt på en surr Viltre og innsvingte tabletter Anonymous poster hash: 628c4...97f
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Skal være forsiktig med å blande paralgin forte med sovetabletter. Om du ikke allerede har gjort det, ville jeg rådført meg med legen om den kombinasjonen. Anonymous poster hash: fb8bd...ceb
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 Skal være forsiktig med å blande paralgin forte med sovetabletter. Om du ikke allerede har gjort det, ville jeg rådført meg med legen om den kombinasjonen. Anonymous poster hash: fb8bd...ceb Har hun tatt sovetablett da? Anonymous poster hash: 628c4...97f
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #8 Skrevet 17. juni 2015 Fikk da både paralgin forte og innsovningstabelett på sykehuset. Fikk det skrevet ut sammen og beskjed om å ta imovane ved behov. Trengte den i natt. Ser nå at det ble en del autocorrect feil i innlegget. Var meget trøtt og hadde en del smerter. Hehe. Gleder meg til de neste to ukene er over så man kan føle seg normal igjen. Nå har jeg tatt en ny dose med tabletter så blir vel ør igjen snart. Skal hive meg nedpå igjen. Takk søte damer Anonymous poster hash: 5825f...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå