Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Vært ute hele dagen med ungene idag, solen har vært sterk men har smørt meg. Ikveld har jeg vært så brent, kastet opp, verker i kroppen og hatt diare?!! Noe som hjelper for nå er jeghelt uttafor:( Anonymous poster hash: fdbd3...963
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Solbrent med lite heteslag? Jeg stod ute og snakket med en person en time i dag og ble brent på den siden som var mot solen. Solen var tydeligvis veldig sterk i dag - jeg må kjøpe solkrem i morgen! Pass på at du drikker nok, fort gjort å bli dehydrert disse første varmere dagene fordi vi ikke er vant med å drikke så mye. Har du cocosa eller aloevera så kan du smøre det der du er brent. Anonymous poster hash: 3b7f9...79c
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Oj! Skjer med solen i dag? Jeg ble også brent og jeg blir ALDRI brent! Anonymous poster hash: 51579...cfe
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Like før solsnu vet dere 😊 heldig dere som ser sol her om dagen 👺 Anonymous poster hash: 872eb...2bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå