Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Har hull i navlen, tok piercing ut da jeg var gravid. Har fremdeles hull, men får ikke en navlepiercibg gjennom. Får kun en vanlig øredobb gjennom. Finnes det en piercing som er bøyd slik som en navlepiercing, som jeg kan ha i nå i begynnelsen for så å utvide hullet litt etter litt så en normal navlepiercing vil passe tilslutt? Hvilken størrelse er en vanlig navlepiercing og hvilken størrelse bør jeg gå for? Klarer IKKE å presse navlepiercingen gjennom om det smalt. Anonymous poster hash: eb451...d09
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Du kan jo få piercing til navle Som er tynnere i mm
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Du kan jo få piercing til navle Som er tynnere i mmKan jeg? Jippi:) Hva er vanlig mm og hvor mange er den med mindre mm? Anonymous poster hash: eb451...d09
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Her står det at vanlig tykkelse på en navlepiercing er 1,6 mm, så er det bare å søke på nettet etter det du ønsker, eller spør hos en som setter hull http://www.kroppskunst.no/AboutPiercingSizes.aspx Anonymous poster hash: e0f06...f9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå